جناب آقای مهندس صدرا رحمتی
شرکت فنی مهندسی پارس پایاب البرز از سال 1387 با استفاده از کادر مجرب در زمینه ترافیک و حمل و نقل و طراحی سامانه های ترافیکی فعالیت تخصصی خود را آغاز نمود . این شرکت مفتخر است بهترین خدمات را در قالب ارائه نرم افزارهای پارکینگ و کارت پارک (پارک حاشیه ای هوشمند) و اجرای آن برای شهرداری های کشور با میزان رضایت عالی ارائه کرده که لوح های تقدیر از فرماندهی انتظامی – پلیس راهور و شورای شهر نشان از قدردانی و رضایتمندی این سازمان و ارگان های دولتی می باشد. “پایاب پارک” نام تجاری نرم افزاری پارک حاشیه ای هوشمند شرکت پارس پایاب البرز می باشد. پارک حاشیه ای هوشمند یک سامانه هوشمند مدیریت پارک حاشیه‌ای است که در آن تمام فرآیند عملیات پارک به صورت هوشمند انجام می‌شود.
سازمان: شرکت فنی مهندسی ترافیک پارس پایاب البرز ( مدیر عامل و رییس هیات مدیره )
دسته شغلی مرتبط: کامپیوتر ، فناوری و فرآوری اطلاعات
رشته تحصیلی: ترافیک و حقوق
استان: اصفهان

شرکت فنی مهندسی پارس پایاب البرز  از سال 1387 با استفاده از کادر مجرب در زمینه ترافیک و حمل و نقل و طراحی سامانه های ترافیکی فعالیت تخصصی خود را آغاز نمود . این شرکت مفتخر است بهترین خدمات را در قالب ارائه نرم افزارهای پارکینگ و کارت پارک (پارک حاشیه ای هوشمند) و اجرای آن برای شهرداری های کشور با میزان رضایت عالی ارائه کرده که لوح های تقدیر از فرماندهی انتظامی – پلیس راهور و شورای شهر نشان از قدردانی و رضایتمندی این سازمان و ارگان های دولتی می باشد.

“پایاب پارک” نام تجاری نرم افزاری پارک حاشیه ای هوشمند شرکت پارس پایاب البرز می باشد. پارک حاشیه ای هوشمند یک سامانه هوشمند مدیریت پارک حاشیه‌ای است که در آن تمام فرآیند عملیات پارک به صورت هوشمند انجام می‌شود.

  • در سال 1393 بعد از چند سال تحقیق و ایده پردازی در مورد ساخت شهر هوشمند، برای اولین بار در بعضی از شهرهای ایران بخش کوچکی از این ایده در حوزه حمل و نقل و کنترل ترافیک شهری پیاده‌سازی شد و در قالب مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای با اسم تجاری پارک حاشیه‌ای هوشمند، به مرحله اجرایی درآمد.
  • مشکلات حاصل از پارک در حاشیه خیابان:
    • به علت تقاضای زیاد پارک در مناطق مرکزی شهر و اشغال فضاهای پارک توسط سایر وسایل نقلیه، اتوموبیل‌هایی که به دنبال فضای پارک می گردند، به حجم ترافیک و میزان تداخل در ترافیک عبوری می افزایند. بنابراین در شهرهای بزرگ با استفاده از روش‌های مدیریت پارک حاشیه‌ای، میتوان از ظرفیت پارک حاشیه‌ای برای ارائه سرویس به تقاضای بیشتر استفاده نمود تا از تعداد وسایل نقلیه سرگردان، برای یافتن فضای پارک کاسته شود.
    • به علت استفاده نامناسب از فضای پارک حاشیه‌ای و وجود پارک‌های بلند مدت در معابر، فضاهای پارک به اندازه کافی برای سایر وسایل نقلیه وجود ندارد و در نهایت این وسایل نقلیه اقدام به توقف دوبل در حاشیه معابر می‌نمایند و امکان توزیع عادلانه فضاهای پارک موجود، بین کاربران از بین می‌رود.
    • هنگام پارک در حاشیه خیابان ها، هر کدام از رانندگان خودرو به سلیقه خود پارک می نمایند که این باعث بی نظمی در فضاهای پارک حاشیه‌ای می‌شود و علاوه بر ظاهر آشفته برای شهر و ایجاد جدال بین شهروندان موجب کمتر شدن تعداد جای پارک می‌شود.
    مدیریت هوشمند و مشتری مدار پارک حاشیه‌ای:
    • پارک حاشیه ای هوشمند یک سامانه هوشمند مدیریت پارک حاشیه‌ای است که در آن تمام فرآیند عملیات پارک به صورت هوشمند انجام می‌شود.
    • در سال 1393 بعد از چند سال تحقیق و ایده پردازی در مورد ساخت شهر هوشمند، برای اولین بار در بعضی از شهرهای ایران بخش کوچکی از این ایده در حوزه حمل و نقل و کنترل ترافیک شهری پیاده‌سازی شد و در قالب مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای با اسم تجاری پارک حاشیه‌ای هوشمند، به مرحله اجرایی درآمد.
    • هنگامی که یک خودرو در فضای پارک حاشیه‌ای هوشمند، توقف می نماید از طریق شماره پلاکش به وسیله ماشین های ثبت پلاک مخصوص این سامانه شناسایی می‌شود، حضور این خودرو هر 30 دقیقه یکبار به وسیله ماشین‌های ثبت پلاک بررسی می‌شود و هنگام اتمام پارک، طبق گزارش‌های تهییه شده از ماشین‌های ثبت پلاک، هزینه قابل پرداخت به نسبت زمان توقف خودرو، به دقت و درستی کامل (با نرم افزارهای پیشرفته حسابرسی هوشمند) تعیین شده و به اطلاع شهروند می‌رسد. شهروند محترم میتواند یکی از دو روش “پیش پرداخت” یا “پس پرداخت” را انتخاب کند و در صورتی که برای پرداخت هیچ اقدامی نکند و بدهی او به مبلغی معین برسد، از طریق پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می‌شود

کد معرف برای ثبت نام دیگران: 20056
سابقه فعالیت ها:

مدیر عامل شرکت پارس پایاب البرز

رییس هیات مدیره پارک شهر

مدیر کنترل ترافیک و حمل و نقل شهرداری

دبیر کمیته انضباطی حمل و نقل 

دبیر ستاد معاینه فنی شهرداری

بازرس ستاد معاینه فنی

مدیر پارک حاشیه ای شهرداری

نویسنده صفحه هفت پیچ هفته نامه راه شهیدان 

خبرنگار

طراح نرم افزار پایاب پارک 

طراح نرم افزار مدیریت پارک حاشیه ای هوشمند(کارت پارک)

عضو اتحادیه کسب و کار محازی


نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: عادی

جادوی سیستم سازی

اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

همین الان طلایی شوید!

اطلاعات جناب آقای صدرا رحمتی برای نمایش در سایت، هنوز تایید نشده است.

+