جناب آقای دکتر اهورا هادی حسن پور
بنده دکتر هادی حسن پور هستم بک بازنشسته جوان و هم اکنون مدیرعامل شرکت مهندسی رایانه پرداز طوفان تاسیس 1382 با برند رسمی ایران سیستم ، و همچنین با افتخار در فعالیت هنری نیز مشغول و خواننده هستم ، در جامعه هنرمندان بنده رو با اسم مستعار دکتر اهورا میشناسن و خیلی هم عاشق تدریس کردنم
سازمان: ایران سیستم ( مدیرعامل و رئیس شرکت )
دسته شغلی مرتبط: کامپیوتر ، فناوری و فرآوری اطلاعات
رشته تحصیلی: دکتری مهندسی کامپیوتر
استان: تهران

دکتر هادی حسن پور تحصیلات ابتدایی را در شهر ارومیه در مدرسه عدل ارومیه آغاز کرد و سپس دوره راهنمایی را در مدرسه حبیب زاده و دوره متوسطه را در دبیرستان معنوی به پایان رساند.

 

پس از فوت  پدرش در سال 1370 شروع به کار و کسب درآمد کرد و به سختی مشغول شد و در شرکت ها، مؤسسات، کارخانه ها و انواع مشاغل آزاد مشغول به کار شد و همین سختی ها او را به یک فرد خود ساخته  تبدیل کرد.

 

او در آن زمان به جز مادرش حامی دیگری نداشت. در همان زمان، به دلیل علاقه زیادی که به کامپیوتر داشت، دروس کامپیوتر را نیز می خواند، اما مشکل اینجا بود که 25 سال پیش کامپیوتر به تازگی وارد کشور شده بودند و فقط افراد بسیار ثروتمند می توانستند آن را بخرند ، اما منصرف نشد ، تلاش کرد ، بشدت پیگیر بود و گویی کائنات داشتند پاسخ سماجت ایشان را میدادند .

 

او از هر گونه تلاشی دریغ نکرد و با وجود اینکه در سال 1380 مادرش را در یک سانحه رانندگی از دست داد، همچنان تلاش زیادی کرد تا در یک اداره دولتی مشغول به کار شود. سرانجام پس از استخدام، به دلیل علاقه فراوان به شغل پدرش که استاد دانشگاه سراسری ارومیه بود ، در کنکور ثبت نام کرد و موفق شد به دانشگاه راه پیدا کند. در نهایت موفق پس از طی پله های ترقی و و پیشرفت مقاطع علمی رو طی کرد و به اخذ مدرک دکتری تخصصی مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار با معدل بالا شد .

همچنین همزمان به تحصیل و یادگیری و علم اندوزی در فرهنگستان موسیقی و جامعه هنری پرداخته و در نهایت موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس موسیقی شد .  و سپس به دلیل علاقه فراوان به کسب علم و فناوری روز موفق به تحصیل در آکادمی های بین المللی در کشورهای کانادا ، انگلستان ، مالزی ، نیوزلند و آلمان شده و از تمامی این دانشگاه ها با امتیاز عالی فارغ التحصیل شده است.

 

او که اکنون فردی موفق با مدرک دکترای ملی و بین المللی است ، به چهره ای سرشناس تبدیل شده و کمتر کسی نام دکتر هادی حسن پور ماکویی را نشنیده است. او معتقد است کسب دانش محدودیتی ندارد و انسان باید همیشه خود را به روز نگه دارد.

 

همچنین دکتر هادی حسن پور ماکویی از دوران نوجوانی وارد عرصه ورزش حرفه ای شده بود و هم اکنون دارای مدرک مربیگری درجه یک بین المللی، داوری درجه یک و کمربند مشکی دان چهار در چندین رشته از ورزشهای رزمی می باشد. او همچنین در مسابقات بین المللی زیادی شرکت کرده است. مقام قهرمانی دارد.

ایشان بدلیل علاقه بسیار وافر ایشان به تدریس کردن ایشان سالهای مدیدی را در دانشگاههای آزاد ، علمی کاربردی ، جهاد دانشگاهی ، فنی و حرفه ای و آموزشگاههای معتبر کشور مشغول تدریس در رشته های تخصصی کامپیوتر و علوم کامپیوتر ، هوش مصنوعی و رشته های مدیریت دولتی ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت استراتژیک ، مدیریت کارآفرینی و بازاریابی بین المللی شده است و مقاله مشهور ایشان در زمینه " تدریس به روش بارش مغزی " در مجامع علمی و ICS منتشر شده است ، او تاکنون کتاب های زیادی نوشته و ویرایش کرده است و برنامه های متعددی را طراحی و برنامه نویسی کرده است و مقاله های متعددی را نگارش و منتشر کرده است 

 

 همه او را با نام هنری و نام مستعار (دکتر اهورا) می شناسند. همچنین در شبکه های اجتماعی نیز به نام دکتر اهورا معروف می باشد . آیدی تمام شبکه های اجتماعی ایشان : ( Dr_Ahora )

آقای هادی حسن پور یا ( دکتر اهورا ) در تئاترهای زیادی در نقش نویسنده، کارگردان و بازیگر حضور داشته و در این زمینه بسیار موفق بوده است . علاوه بر این، آهنگ های بسیار دلنشینی در زمینه خوانندگی می خواند و به دلیل محبوبیت دکتر اهورا در بین جوانان ، بیشتر آهنگ های او خیلی زود رواج پیدا کرد، (مادر)، (تز گل)، (قلب منی)، (اتفاقا) ،(دل نازک).(برگرد)،(عاشقتم)،(دلبر) ( لادن) از جمله آهنگ های اوست .

او پس از بازنشستگی باز هم به استراحت فکر نکرد و هم اکنون مدیرعامل یک شرکت بزرگ در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات ، مدیریت و بهبود کیفیت ، استاندارد سازی و تعالی سازمان ، بازاریابی بین المللی ، برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن می باشد.


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 20408
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: طلایی

گواهینامه عضویت در باشگاه مدیران ایران:

جادوی سیستم سازی

حضور در برنامه های :
  • همایش پایان سال 1401 باشگاه مدیران ایران


  • افراد معرفی شده به واسطه ایشان:
  • جناب آقای دکتر محمدحسین روحی

  • اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

    همین الان طلایی شوید!
    +