سرکار خانم دکتر سیده فاطمه مقیمی
عضو هيات نمايندگان اتاق های بازرگاني تهران و ايران -کارآفرین برتر جهان اسلام - مدیر عامل شرکت حمل و نقل بین الملل سدیدبار
سازمان: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران
دسته شغلی مرتبط: حمل و نقل، خودرو
رشته تحصیلی: مهندسی راه و ساختمان از انگلستان- دوره عالی مدیریت کسب و کار - دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت تحول
استان: تهران

سیده فاطمه مقیمی (زادهٔ شهریور ۱۳۳۷ رشتکارآفرین ایرانی، اولین پرزیدنت سازمان جهانی تبلیغات IAA در ایران، عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی و صنعت و معدن تهران است.

 او دارای مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی و راه و ساختمان، فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش تحول، دکترای (DBA) مارکتینگ و دکتری تخصصی کارآفرینی بین‌الملل می‌باشد. دکتر مقیمی مدیر عامل شرکت حمل و نقل بین‌الملل سدیدبار است و در کارگروه‌های مرتبط با موضوع حمل‌ونقل همکاری‌های زیادی دارد.

ایشان در سال ۲۰۱۲ از سوی بانک توسعه اسلامی ( IDB) به عنوان کارآفرین برتر جهان اسلام برگزیده شد بایگانی‌شده در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۸ توسط Wayback Machine. به علاوه او در سال ۲۰۱۶ عنوان نخست کارآفرین برتر زن را در کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه (CACCI) از آن خود کرد.

دکتر مقیمی در سال ۱۳۵۸ در یک شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی ابتدا در بخش ترجمه و بعد در بخش کامیون داری شروع به کار کرد و مدت سه سال در آن شرکت بود. در سال ۱۳۶۱ تصمیم به کار مستقل گرفت که این تصمیم تا مرحلهٔ اجرایی شدن دو سال طول کشید و در سال ۱۳۶۳ اولین شرکت خود را به ثبت رساند، از همان زمان تاکنون بدون وقفه در رشته‌های مختلف به تحصیل و تدریس و کارآفرینی و امورعام المنفعه مبتنی بر کارآفرینی پرداخته‌است.

دکتررضا یادگاری(دبیر کمیته تخصصی توسعه کسب و کار یونسکو و کارآفرین اثرگذار ملی) و مهشید سنایی فرد، بنیانگذاران مجموعه کتاب‌های «کارآفرینان و مدیران بزرگ ایرانی»(برندگان جایزه ملی جلال آل احمد به پاس دو دهه نگارش ادبیات اقتصادی ایران)، زندگینامهٔ سیده فاطمه مقیمی را با همکاری مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به عنوان کتابی درسی تحت عنوان کارآفرینی به شیوهٔ سیده فاطمه مقیمی، اولین بانوی بنیانگذار صنعت حمل و نقل و کشتیرانی خصوصی در ایران نوشته و منتشر نموده‌اند. فاطمه مقیمی، هم‌اکنون عضو شورای دبیران و مشاوران مجلهٔ پنجرهٔ خلاقیت نیز هست و مقالاتی از او در زمینهٔ کارآفرینی بانوان در این مجله منتشر می‌شود. مقیمی تبعه دو ملیتی ایرانی و کانادایی و صاحب دو فرزند و ساکن تهران است.[۳]

 

صفحه اینستاگرام دکتر سیده فاطمه مقیمی 

https://www.instagram.com/seyedehfatemeh_moghimi/


کد معرف برای ثبت نام دیگران: 9659
نوع عضویت در باشگاه مدیران ایران: طلایی

گواهینامه عضویت در باشگاه مدیران ایران:

ارزهای دیجیتال

حضور در برنامه های :
  • فرصت‌ها و راهکارهای ورود به بازارهای بین‌المللی (خرداد 1401)

  • اطلاعات بیشتر مانند رزومه یا ارسال پیام خصوصی، فقط برای اعضای طلایی قابل مشاهده است.

    همین الان طلایی شوید!
    +