بازاریابی درون گرا یا بازاریابی جاذبه ای به چه معنا است ؟
بازاریابی سنتی به این شکل بود که کسب و کار ها به هر شکلی که معمولاً همراه با ایجاد مزاحمت برای مخاطبان بود، به معرفی و تبلیغات محصولات و خدماتشان می پرداختند. ولی این روش های سنتی، این روزها دیگر به خوبی قبل جواب نمی دهند.
در عوض، رسانه ها و شبکه های اجتماعی امروزی، فرصت خوبی را برای بازاریابی مدرن مهیا کرده اند. به شرط آنکه به درستی از آنها استفاده شود.
به این روش های جدید، بازاریابی درون گرا – بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی اینترنتی – بازاریابی اجتماعی و … می گویند . و همه اینها، ترجمه هایی برای Inbound Marketing هستند.
فیلم معرفی بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی درون گرا
به شما پیشنهاد می کنیم فیلم زیر را برای آشنایی بیشتر با بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای ببینید.
معرفی بازاریابی جاذبه ای – بازاریابی درون گرا :
اگر با دیدن این فیلم سوال یا ابهامی برای شما ایجاد شده است، از شما دعوت می کنیم تا فیلم زیر را هم مشاهده بفرمایید.
بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای ؟ پاسخ به ابهامات و روش کار :
سایر آموزش های مرتبط :
[button color=”red” size=”medium” url=”https://modiriran.ir/category/management-articles/sales-advertising-marketing-articles/inbound-marketing/” target=”blank” ]مقالات با موضوع بازاریابی جاذبه ای[/button]
[button color=”red” size=”medium” url=”https://modiriran.ir/?p=11260″ target=”blank” ]آموزش کامل بازاریابی جاذبه ای در ۲ دی وی دی[/button]
برای برگزاری کلاس و سمینار با موضوع بازاریابی جاذبه ای، در مجموعه ها و سازمانها، با شماره ۴۴۸۴۱۹۹۱ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی :
این کتاب در ۱۸۴ صفحه و با زبانی خودمانی، مفاهیم بی نظیری را در زمینه بازاریابی اینترنتی آموزش می دهد. می توانید همین الان این کتاب را تهیه بفرمایید:
[button color=”blue” size=”big” url=”http://modirbook.ir/?p=81″ icon=”” target=”false”]کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی[/button]
دیدگاهتان را بنویسید