آموزش وردپرس

دانلود رایگان سمینار فرانچایز – هدیه نوروزی مدیران ایران و آکادمی یادگیری مجازی

فرانچایز  نام یکی از مدلهایی که کسب و کارهای کوچک برای توسعه خود به طور وسیعی مورد استفاده قرار می دهند مدل کسب و کار فرنچایز است . مدلی که روز به روز طرفداران بیشتری می یابد.

فرنچایزها امکان حضور افرادی غیر از کارآفرین های ایده آل را در دنیای کارآفرینی ممکن ساخته و از این جنبه می توانند نقش به سزایی در افزایش بهره وری و توسعه اقتصادی کشور ایفا نمایند. در این سمینار  نحوه کار این مدل شرح داده می شود و مثالهایی واقعی از فرنچایزهای موجود در صنایع مختلف در کشور آمریکا ارائه می گردد. پس از آن سعی خواهد گردید اهمیت توسعه این مدل در کشور مورد بحث قرار داده شود و پیشنهاداتی در خصوص ایجاد زیربناهای لازم برای عملی ساختن آن با مقایسه زیربناهای موجود در کشور آمریکا ارائه گردد.

 

سخنران این سمینار : 

سارا وزیری - فرانچایز
فرانچایز – دانلود رایگان

سارا وزیری فارغ التحصیل MBA از دانشگاه صنعتی شریف بوده و در حال حاضر مدیرعامل شرکت فرنچایز الیتس می باشد که یک شرکت مشاوره فرنچایز واقع در ایالت کالیفرنیا در کشور آمریکا می باشد. عمده فعالیت شرکت فرنچایز الیتس مشاوره، آموزش و مربیگری کسانی است که علاقه مند هستند یک بیزنس فرنچایز را راه اندازی نمایند. از دیگر خدمات این شرکت کمک به توسعه کسب و کارها با مدل فرنچایز می باشد.

فرانچایز می تواند یک دریچه جدید باشد…برای کسانی که می خواهند موفقیتی عالی خلق کنند.

فرانچایز یک مدل کسب وکار مدرن است  و بدون آموختن آن نمی توان به کسب و کار های دارای شعبه و نمایندگی فکر کرد.

هدیه” مدیران ایران” به شما دانلود رایگان این سمینار با ارزش است .  این هدیه از طرف مدیران ایران و همکاران خوب ما در آکادمی یادگیری مجازی است و امیدواریم برای شما مفید باشد.

یک کسب‌وکار کوچک اما موفق دارید و به فکر توسعه و رشد آن هستید؟ برای توسعه آن، چه گزینه‌های پیش‌رو خود دارید؟ آیا بودجه کافی برای گسترش کسب‌وکار خود دارید؟ هزینه‌ها و چالش‌های گسترش کسب‌وکار را می‌دانید؟
فرنچایز یکی از بهترین راهکا‌رها برای توسعه است. فرنچایز یک مدل توسعه کسب و کار است که بر پایه آن به یک شرکت اختیارداده می‌شود که تولیدات و یا فرآورده‌های شرکت دیگر را بفروشد و یا خدمات طراحی شده آن شرکت را به مشتریانش ارائه دهد و در برابر این اجازه و پشتیبانی از آن شرکت مبلغی دریافت می کند .
در عین حال فرنچایز به کسانی که تجربه زیادی در یک بیزنس مشخص ندارند امکان ایجاد کسب و کار موفقی را می دهد. برخی از مزایایی که می‌توان برای فرنچایزی نام برد، عبارتند از:
• سرمایه‌گذاری با ریسک کم
• دراختیار گرفتن دانش و تجربیات شرکت مادر
• بهره‌مندی از نام و اعتبار برند شرکت مادر
• عدم نیاز به بازاریابی و تبلیغات جداگانه
• تدوین استانداردهای کسب‌وکار
• مستندسازی اصول، قوانین، فرآیند و روش‌های سازمان
• جست‌وجو و یافتن افرادی که بودجه و انگیزه لازم برای همکاری مشترک دارند
• مذاکره با افراد و بستن قرارداد
• آموزش و پشتیبانی و کمک به افراد برای راه‌اندازی شعبات دیگر

و در آخر، توضیحاتی در رابطه با انواع قراردادهایی که در فرنچایز مطرح است، ارائه می‌شود.

انواع قراردادهای فرنچایز:

۱- تک واحدی (Single Unit): موضوع قرارداد تنها یک شعبه است.
۲- چند واحدی (Multi Unit): فرانچایزی تمایل به راه‌اندازی چند شعبه دارد.
۳- توسعه محل (Area Development): فرنچایزی اجازه راه اندازی شعباتی را به مرور زمان در یک محل مشخص در اختیار می گیرد.
۴- مستر فرنچایز (Master Franchise): فرنچایزی خود به عنوان یک فرنچایزر در ناحیه مشخصی عمل خواهد کرد.

با مشاهده این سمینار ، با برخی واژه‌ها و اصطلاحات صنعت فرنچایز آشنا خواهید شد.

دانلود رایگان سمینار فرانچایز

 


-= لینک کوتاه این مطلب =-

این مطالب را از دست ندهید :
- با آزمون دیسک، شناخت فوق العاده ای نسبت به خودتان یا همکارانتان بدست بیاورید: اطلاعات بیشتر ...
- تا حالا معجون مدیریت زمان رو امتحان کردید ؟
- وقتتون کمه و علاقمند به بروز رسانی اطلاعات مدیریتی تون هستید ؟
- با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...


همچنین ببینید

کارگاه خلاقیت در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

به نظر شما در وضعیت امروز ما، آینده بیش‌تر نقش دارد یا گذشته؟ به نظر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *