پنج ابزار آنلاین برتر تحقیقات بازاریابی -۱

تحقیقات  بازاریابی یکی از پایه های هر کسب و کار موفق است .

در دنیای کسب و کار پیوسته شاخص های مختلفی وجود دارند و  در محیط اطراف شما اکثر آنها ، دائما در حال تغییر است.

برای رصد این تغییرات به اطلاعات بروز نیاز دارید تا بتوانید بفهمید چه نوع مطالبی بیشتر به اشتراک گذاشته می‌شوند، مردم چه چیزهایی را جستجو می‌کنند و چه موضوعات داغ و محبوب هستند.

تحقیقات بازاریابی و ابزارهای آنلاین

این ابزارهای آنلاین  تحقیق بازاریابی به  ۵ دسته تقسیم‌بندی شده‌اند:

۱- به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی  بانگاه تحقیق بازاریابی

۲- ترافیک و تحقیق بازاریابی
۳- کلمات کلیدی تحقیق بازاریابی
۴- ابزار پیمایش تحقیقات بازاریابی
۵- روندهای محبوب با نگاه تحقیقات  بازاریابی

در پستهای بعدی به معرفی ابزارهای آنلاین برتر در هر پنج دسته خواهیم پرداخت.

منبع: مدیران ایران

این مطلب رو هم از دست ندید:
  پنج ابزار آنلاین برتر تحقیقات بازاریابی -۲

۰ پاسخ به "پنج ابزار آنلاین برتر تحقیقات بازاریابی -۱"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

© کلیه حقوق برای «مدیران ایران» محفوظ است.
X