شبکه و سیستم فروش - مشاوره-معیار و شاخص قابل اندازه گیری ایجاد شبکه فروش
شبکه و سیستم فروش

مشاوره-معیار و شاخص قابل اندازه گیری ایجاد شبکه فروش

شبکه و سیستم فروش
حضور محترم خانم مفاخری
با سلام
احتراما از آنجائیکه مدتی است با عضویت در گروه مدیران ایران ،ایمیل ها و مطالبی مفید دریافت می نمایم و با تشکر از لطفی که به همکاران و مدیران دارید،من مدت کوتاهی است توانسته ام در سمت کارشناس امور نمایندگان یک شرکت تولید و وارد کننده سیستم های تهویه مطبوع سبک و سنگین مشغول به کار شوم که شرح وظایف اینجانب به عنوان مدیر این قسمت در حال تدوین می باشد.با توجه به درخواست مدیر عامل شرکت،من چشم انداز فعالیت ها و برنامه مدیریتی برای این پروژه (ایجاد شبکه و سیستم فروش برای نمایندگان و همکاران فروش سراسر ایران) آماده و ارائه نمودم که با موافقت مدیریت به نتیجه موقت رسید.در پی این برنامه از من معیار و شاخص قابل اندازه گیری برای طرحهای ارئه شده خواسته شده،از شما مدیر گرامی درخواست راهنمایی می نمایم. با تشکر
فرستنده : محمود آقاجانی

همچنین ببینید

مشاوره-دلایل افزایش پیچیدگی و رسمیت ساختارهای سازمانی

عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت همه دوستان و مدیران عزیز بخصوص جناب آقای …

یک دیدگاه

  1. سلام بر شما .
    امیدوارم که این تجربه ی شغلی براتون سرشار از موفقیت و لذت باشد.

    معمولا شاخص ها بر اساس صنعت ، وضعیت بازار ، فروش فعلی ، فروش رقبا ، وضعیت موجود و وضعیت مطلوب تعریف می شود .

    اینکه به شکل مشخص معیار و شاخصی عرض کنم خدمتتون فکر کنم شدنی نباشه .
    یا شاید هم من سوال شما را خوب متوجه نشده باشم . 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.