چطور برنامه بازاریابی(مارکتینگ پلن ) بنویسیم؟

چگونه می شود بازار و رقبا را تحلیل کرد و یک نقشه خوب برای موفقیت در کسب و کار کشید؟

  • تاحالا شده تصمیم گرفته باشید برای کسب و کارتان یک مارکتینگ پلن اجرایی تهیه کنید ولی هنوز وقتش را پیدا نکرده باشید ؟
  • تاحالا شده در مسیر شغلی تان سردرگم شده باشید و جای خالی یک نقشه راه را احساس کنید ؟
  • آیا شما هم نیازمند شناخت بازار و رقبا، و داشتن یک نقشه جامع برای حضور موفق در بازار هستید ؟

بازاریابی

بعد از مشاهده این دوره آموزشی، یک دید تحلیلی نسبت به بازار به دست می آورید و می توانید یک طرح کسب و کار ایده آل و کاربردی برای سازمان خود بنویسید .

برای هر مسیری که قرار است طی کنیم باید نقشه کاملی داشته باشیم و مارکتینگ پلن هم نقشه راه کسب و کار ما است که باعث می شود با دید بازتری وارد کسب و کار شویم تا راحت تر به موفقیت برسیم.

شاید در مورد جی کنراد ( Jay Conrad Levinson )، پدر بازاریابی چریکی، شنیده باشید. او توانست سیگار مارلبرو (Marlboro) را در زمان کوتاهی از یک برند ناشناخته به برندی درجه یک تبدیل کند. به نظر شما چه چیزی توانست در ابتدای راه به او کمک کند ؟ بله حق با شماست . داشتن یک مارکتینگ پلن خوب .

به جای آنکه به یک استراتژیست بازاریابی پول زیادی بدهید تا یک استراتژی بازاریابی برای شما تهیه کند، خودتان در ۱۰ دقیقه این کار را خواهید کرد. ممکن است به‌ اندازه‌ی استراتژی که برای تهیه آن کلی پول لازم است، کامل نباشد؛ اما ۵ حوزه‌ی مهم را پوشش می‌دهد که شما برای داشتن یک برنامه‌ی بازاریابی جامع برای کسب‌وکار خود باید مدنظر قرار دهید.

نیازی به صرف زمان بیش از حد برای تحقیق کردن، صحبت با مشتریان یا مشتریان آینده نیست. تمام تلاش خود را برای ۱۰ دقیقه بر این فعالیت متمرکز کنید: نوشتن برنامه بازاریابی در یک صفحه.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دوره آموزشی مارکتینگ پلن اینجا کلیک کنید.

همچنین ببینید

DBA-MBA

بهترین MBA مجازی کجاست

خیلی از کسانی که دوره کارشناسی در زمینه های مختلف همچون مهندسی بوده اند بعد …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *