بازاریابی محتوایی قدم به قدم

بازاریابی محتوایی قدم به قدم کتابی در ۱۰۴ صفحه که توسط  رام ئیل شهباز نگارش شده است .

این کتاب در سال ۱۳۹۶ توسط انتشارات ایده پردازان به چاپ رسیده است .

بازاریابی محتوایی

به گفته محمد رضا رضائی بازاریابی محتوایی یکی از بهترین و اصولی ترین روشهای بازاریابی  اینترنتی است .به کمک این روش در میان مدت فروش سایت شما به صورت تصاعدی افزایش پیدا میکند و در دراز مدت به برند تجاری شما هویت واعتبار دوچندان می بخشد. به گفته نویسنده اکثر دست اندرکاران بازاریابی اینترنتی ،بازاریابی اینترنتی را راز موفقیت سایت ها میدانند.اصطلاح محتوا پادشاه است یک حقیقت واضح و مسلم به شمار میرود .

  • اما چرا محتوا این قدر مهم است ؟
  • محتوا چیست و بازاریابی محتوایی یعنی چه؟
  • چگونه از محتوای خود بیشترین استفاده را ببریم
  • مهارت های ضروری برای یک بازاریاب محتوایی کدام اند ؟

این کتاب شما را در مسیر بازاریابی محتوایی قدم به قدم و مرحله به مرحله پیش میبرد و راه را به شما نشان میدهد. با انجام تمرینات این کتاب شما عملا یک پروژه بازاریابی اینترنتی را از ابتدا تا انتها انجام میدهید و آماده ورود به دنیای بازاریابی محتوایی میشوید.

این کتاب شامل هشت فصل و پیوستها میباشد که به این صورت میباشند:

فصل اول :مقدمه

فصل دوم :هدف گذاری

فصل سوم :مخاطب شناسی

فصل چهارم :سفر مشتری

فصل پنجم :ترویج محتوا

فصل ششم :سنجش عملکرد محتوا

فصل هفتم :استفاده مجدد از محتوا

فصل هشتم :مدیریت محتوا

برای تهیه کتاب بازاریابی محتوایی قدم به قدم ، می توانیداز طریق دکمه زیر سفارش بدهید.

 

سفارش کتاب

 

۰ پاسخ به "بازاریابی محتوایی قدم به قدم"

ارسال یک پیغام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

© کلیه حقوق برای «مدیران ایران» محفوظ است.
X