۱۰ پیشنهاد بازاریابی موفق از فیلیپ کاتلر
بازاریابی موفق
فیلیپ کاتلر یکی از سرشناسترین بازاریابان جهان و پدر بازاریابی مدرن است. او در سال ۱۹۳۱ در شهر شیکاگو در ایالاتمتحدهآمریکا متولد شد. او هنگام تحصیل در انستیتو تکنولوژی دانشگاه شیکاگو و ماساچوست، در آغاز کار خود بهعنوان یک اقتصاددان به تدریس و آموزش مشغول شد.
در سال ۱۹۶۲ میلادی، فیلیپ به بازاریابی رویآورد و نخستین کتاب خود را با عنوان «مدیریت بازاریابی» در سال ۱۹۶۷ به چاپ رساند.
فیلیپ کاتلر نخستین شخصی بود که در سال ۱۹۸۵ جایزه «بهترین مربی بازاریابی» را دریافت کرد. او همچنین پیشتر نیز در سال ۱۹۷۵ از سوی اعضای آکادمیک انجمن بازاریابی آمریکا، لقب «پیشگام در تفکر بازاریابی» را دریافت کرد. سپس در سال ۱۹۸۷ جایزه پاول کانورس این انجمن را نیز برای تقدیر از تلاشهای او در زمینه بازاریابی بهخود اختصاص داد.
در سال ۱۹۸۹، جایزه سالانه تحقیقات بازاریابی چارلز کولیج پارلین را دریافت کرد و در سال ۱۹۹۵، انجمن بینالمللی مدیران اجرایی بازاریابی، او را بهترین بازاریاب سال نامید. او همچنین مدیریتهای بسیار مهمی را در کارنامه کاری خود دارد؛
رییس کالج بازاریابی انستیتوی علوم مدیریت، مدیر انجمن بازاریابی آمریکا، مدیر انستیتو علوم بازاریابی، مدیر گروه ام.ای سی، عضو هیات مشاور یانکلوویچ و عضو هیات مشاور کوپرنیک.
فلیپ کاتلر برای اینکه بازاریابی موفق باشید پیشنهاد هایی ارایه کرده است که در زیر آنها را ذکر کرده ایم:
۱-تقسیم بندی بازار ،تعیین بازار هدف و جایگاه و منزلت در بازار
۲-برنامه ریزی برای سلیقه ،رفتار،نیاز و برداشت های مشتریان و تشویق ذینفعان برای راضی سازی و خدمت رسانی مشتریان
۳-شناخت قوتها و ضعفهای رقبای اصلی
۴-انتخاب بعضی از شرکتهای ذینفع و پاداش سخاوتمندانه به آنها
۵-داشتن سیستم های شناسایی بازار رتبه بندی
۶-ایجاد سیستم برنامه ریزی بازاریابی خاصی برای برنامه های کوتاه و بلند مدت می باشد
۷ –کنترل دقیق روی آمیخته خدمات و محصولات
۸-ساخت مارک های قوی با استفاده از ابزارهای ارتباطی و تدریجی
۹-ایجاد روحیه کار گروهی و رهبری بازاریابی و بخش های مختلف شرکت
۱۰-ارتقا دائم تکنولوژی خود برای مزیت رقابتی پایدار
وی ۳۴ جلد کتاب نوشته اند و کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر از شناخته شده ترین کتاب های بازاریابی دنیا است و بعنوان مرجع بازاریابی شناخته می شود. ایشان در نگارش دو کتاب دیگر در حوزه بازاریابی با عنوان اصول بازاریابی و مقدمه ای بر بازاریابی نیز مشارکت داشته اند و کتاب ارزشمند ایشان با عنوان بازاریابی استراتژیک برای سازمان های غیر انتقاعی به عنوان پرفروش ترین کتاب در این حوزه می باشد که به چاپ هفتم رسیده است.
علاوه براین ایشان تاکنون صدها مقاله بازاریابی در مجلات معتبری مانند هاروارد بیزنس به چاپ رسانده اند.
بازاریابی و فروش
-
پک ۹۷ مدیران ایران
نمره ۵.۰۰ از ۵ -
حراج!
آموزش تولید محتوا برای سایت و رسانه های اجتماعی
-
آموزش بهینه سازی موتورهای جستجوگر
-
آموزش کامل راه اندازی فروشگاه اینترنتی
-
حراج!
آموزش صفر تا صد اینستاگرام
نمره ۵.۰۰ از ۵ -
پکیج جامع آموزش بازاریابی اینترنتی
نمره ۴.۸۰ از ۵ -
حراج!
صفر تا صد ایمیل مارکتینگ
-
پک ۹۶ مدیران ایران
-
کاربردهای روابط عمومی مدرن
نمره ۴.۰۰از ۵ -
تکنیک های بازاریابی جاذبه ای
-
علم فروش
نمره ۴.۶۷از ۵ -
راهکار نوشتن برنامه بازاریابی ( مارکتینگ پلن )
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
فرمول طلایی فروش
گرگ وال استریت کیست؟
گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید