کتاب اصول طراحی تجربه کاربری، کامل ترین منبع کاربردی و گام به گام
کامل ترین منبع کاربردی و گام به گام، برای یادگیری اصول طراحی تجربه کاربری
چرا باید ایـن کـتاب رو داشته باشیم؟
اگر تصمیم دارید شغل تجربه کاربری رو برای آینده شغلی خودتون انتخاب کنید و در اون حرفه ای بشید، این کتاب بهترین راهنما برای شما است.
در این کتاب شما به صورت کلی با دیدگاه های مربوط به کاربر، نحوه تفکر، رفتارها وانگیزه هایی که یک کاربر در حین استفاده از یک محصول و یا خدمات می تونه داشته باشه آشنا می شین. کتاب پیش رو یکی از پرفروشترین کتاب ها در زمینه طراحی تجربه کاربری در وب سایت آمازون هست و بسیاری از طراحان تجربه کاربری توسط این کتاب وارد دنیای طراحی شدند.
البته یکی از مهمترین مباحثی که در این کتاب آموزش داده شده ، شناخت کاربران هست که هسته اصلی طراحی تجربه کاربری ست. برای خرید این کتاب دلایل زیادی وجود داره، که در اینجا به چند مورد از اونها اشاره می کنیم.
تجربه کاربری رو به سادگی یاد بگیرید
این کتاب در ۱۴ فصل و ۱۰۰ درس کوتاه به صورت گام به گام تمام فرایند طراحی تجربه کاربری رو به شما آموزش میده. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب برای شما این هست که برای شروع به هیچ پیش نیاز و آموزشی، احتیاج ندارید!
وارد جامعه UXbook بشید
شما با ثبت اطلاعات خود در هنگام خرید این کتاب، وارد جامعه طراحان تجربه کاربری UXbook خواهید شد. UXbook یک جامعه فعال و پویا از طراحان تجربه کاربری ایران است که برنامه های بسیاری برای ارتقاء این جامعه در نظر داره و در حال اجرای اونهاست. UXbook جایی ست که شما به عنوان یک طراح تجربه کاربری می توانید دیده شوید!
برای تمام پروژه ها، یک راهنمای همیشگی داشته باشید
این کتاب یک مرجع کامل و طبقه بندی شده برای تمام فرایندهای تجربه کاربری ست و شما می توانید براساس فصل های کتاب برای خود یک چک لیست تهیه کنید. اگر تصمیم دارید فصل بخصوصی رو مطالعه کنید و یا به عنوان یک منبع علمی از آن بهره مند شوید، این کار امکان پذیر هست.
برای ورود به بازار کار آماده شوید!!
این کتاب به نحوی سازماندهی و نگارش شده که شما را برای ورود به بازار کار آماده می کند. لازم به ذکر است در فصل چهاردهم با عنوان “برای خود یک شغل پیدا کنید” میتوانید با نکات کلیدی و با ارزشی برای ورود به بازار کار آشنا شوید.
معرفی UXBOOK
در دنیای امروز با رشد کسب و کارهای آنلاین که ارتباط مستقیم با تصمیمات آنی و سریع کاربران دارد و در حقیقت کاربر و یا مشتری قلب تپنده کسب و کار است موضوع چگونگی و کیفیت ساختن این تجربه پررنگتر شده است تا جایی که صاحبان کسب کار این موضوع را یکی از ابزار های اصلی رسیدن به اهداف کسب و کار خود در نظر دارند.
اما برای ساختن این تجربه خوب و همراستا با اهداف کسب و کار، نیاز به داشتن دانش فراوان از شیوه های شناخت کاربران و نیازهای ایشان، همراستا کردن نیازهای کاربر با اهداف کسب و کار، شیوه های پیاده سازی فرآیند ها تا ایجاد یک تجربه رضایت بخش برای کاربران و بسیاری از اطلاعات دیگر داریم، خوشبختانه امروزه در دنیای مدرن برای کسب این دانش هزاران هزار منبع از جمله کتاب و مقاله و مالتی مدیا ساخته شده است.
تیم یوایکس بوک با تکیه بر دانش و تجربه اعضای آن که همگی جزو پیشروان فعال در زمینه تجربه کاربری هستند سعی در توسعه و بومی سازی منابع آموزش تجربه کاربری دارند تا بتواند گامی بزرگ در کمک به کسب و کارها برای ساخت تجربه بهتر برای مخاطبانشان بردارد.
در این راستا اقداماتی نظیر ترجمه و انتشار کتاب، انتشار مقالات، ویدیو و پادکست بر اساس تجربیات متخصصان بومی، ترجمه و انتشار انواع مالتی مدیا، برگزاری همایش و هرآنچه بتواند گامی مثبت در بهبود تجربه کاربران بردارد را در برنامه کار خود قرار داده است.
کامل ترین منبع کاربردی و گام به گام، برای یادگیری اصول طراحی تجربه کاربری
یادگیری تجربه کاربری را همین امروز شروع کنید !
**کد تخفیف : modiriran
**محل ثبت کد تخفیف : صفحه پرداخت زرین پال
خرید آنلاین با ارسال رایگان
این کمپین تا آخر آبان ادامه دارد.
زمان ارسال کتاب آذر ماه
پشتیبانی در تلگرام :
https://t.me/uxbook_support
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بهترین کتابهای سیستم سازی کسب وکار
بهترین کتابهای سیستم سازی کسب وکار و خلاصه ای از هر کدام از آنها
خلاصه کتاب «اخبار را دنبال نکنید»
چاپ بولت ژورنال مدیران ایران
خلاصه کتاب بازاریابی در خرطوم فیل
« هکرهای رشد » جای معاونین بازاریابی را خواهند گرفت!
کتاب نقشه راه توسعه فردی
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
از حمایت خوب شما سپاسگذاریم 🙏🙏.
امیدواریم این کتاب مورد استقبال و توجه همه دوستان و همکاران شما قرار بگیرد. و همچنین در آینده همکاری های خوبی داشته باشیم.