راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی
کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی، همان بازاریابی است که در فضای اینترنت انجام می شود. پس اصول اولیه اش یکی است. در اوایل کتاب، اصول بازاریابی به ساده ترین شکل ممکن، همراه با تصویر و جدول و مثال، بیان شده است. پس اگر هیچ چیز از بازاریابی نمی دانید، این کتاب ابتدا اصول آن را به شما می آموزد و بعد، شما را به آرامی وارد دنیای زیبای بازاریابی اینترنتی می کند.
شکل زیر، گرچه ممکن است به نظر ساده و کودکانه بیاید، ولی بیانگر ۷P بازاریابی است که در کنار توضیحات کاملی، در این کتاب آمده است:
کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی برای چه کسانی نوشته شده است؟
این کتاب برای کسانی نوشته شده است که می خواهند همه فرایندهای مربوط به بازاریابی اینترنتی را خودشان انجام دهند.
با زبانی بسیار ساده و خودمانی و بدون استفاده از کلمات سخت ِ تخصصی، مفاهیم به خواننده منتقل می شود و در هر فصل، تمارینی قرار گرفته که توانایی مخاطبان را بیشتر می کند.
این کتاب در ۷ فصل اصلی طراحی شده و یک فصل هم به معرفی ابزارهای بازاریابی اختصاص پیدا کرده است. کل کتاب ۱۸۴ صفحه می باشد.
فهرست کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی :
- روز اول: ما کی بودیم؟!
- روز دوم: چی می فروشیم؟
- روز سوم: بقیه بازیگرها
- روز چهارم: شناخت آدم های خوب
- روز پنجم: انتخاب سرنوشت ساز
- روز ششم: بازاریابی بدون مزاحمت
- روز هفتم: نقشه سفر مشتری
- روز هشتم: جعبه ابزار بازاریابی اینترنتی
- جمع بندی
چرا این کتاب ؟
کتاب های مختلفی در مورد بازاریابی اینترنتی نوشته شده. شاید با کمی جستجو در اینترنت هم بتوان اطلاعاتی در این مورد پیدا کرد.
ولی قطعاً اطلاعاتی که حاصل سالها تجربه عملی و برگزاری کلاس های مختلف است را هر جایی نمی توانید پیدا کنید.
خبر خوب اینکه همه اینها در کتاب «راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی » آمده است.
نکته بعد اینکه در بیشتر متون آموزشی ِ این مبحث، از اصطلاحاتی استفاده شده که مخاطب را به سختی می اندازد. ولی در این کتاب حواسمان به مخاطب بوده است!
تصویر زیر، یک نمونه دیگر است که به روش های بازاریابی اینترنتی ، اشاره دارد:
سوم اینکه، این کتاب ترجمه نیست و مواردی را مطرح کرده که مناسب فضای کسب و کار ایران و مخاطب ایرانی است.
این کتاب در وقت شما صرفه جویی زیادی می کند، چرا که در فصل آخر ابزارهایی معرفی شده که برای پیدا کردن هر کدامشان، باید وقت زیادی را صرف می کردید.
و نکته آخر اینکه، اگر نیاز دارید به کسی آموزش دهید، این کتاب مناسب شماست. کافیست قدم به قدم با کتاب پیش بروید و به تمارین و سوالات مطرح شده پاسخ دهید.
نویسنده کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی :
دکتر شاهین شاکری، از مدیران مجموعه «مدیران ایران» است که در کنار سالها تجربه، به تدریس مدیریت زمان، بازاریابی و … می پردازد.
این کتاب وقتی نوشته شد که او می خواست به کارمندان جدیدش، بازاریابی اینترنتی را آموزش دهد و تصمیم گرفت در قالب یک کتاب، این کار را انجام دهد تا بقیه هم بتوانند از این آموزش ها استفاده کنند.
علت نامگذاری این کتاب به «محرمانه» همین است که این آموزش ها تا قبل از این کتاب، بصورت محرمانه و فقط در اختیار کارمندان شرکت او قرار می گرفت!
[button color=”red” size=”medium” url=”https://modiriran.ir/?p=16195″ icon=”” target=”true”]سفارش اینترنتی کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی[/button]
اگر شما به مبحث بازاریابی دیجیتال و کسب و کار اینترنتی علاقه دارید ما یک دوره فوق العاده کاربردی از صفر تا صد برای شما عزیزان طراحی کرده ایم که از تهیه هاست و دامنه تا راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی و سئو در آن به طور کامل توضیح داده شده است. برای مشاهده سرفصل های دوره روی دکمه زیر کلیک کنید.
[button color=”blue” size=”big” url=”https://modiriran.ir/a4″ icon=”” target=”true”]جزییات و سرفصل های دوره [/button]
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات: 1
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بهترین کتابهای سیستم سازی کسب وکار
بهترین کتابهای سیستم سازی کسب وکار و خلاصه ای از هر کدام از آنها
خلاصه کتاب «اخبار را دنبال نکنید»
چاپ بولت ژورنال مدیران ایران
خلاصه کتاب بازاریابی در خرطوم فیل
« هکرهای رشد » جای معاونین بازاریابی را خواهند گرفت!
کتاب نقشه راه توسعه فردی
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید