روابط عمومی و بیل گیتس
بیل گیتس ، اسطوره دنیای کسب وکار در قرن ۲۱ :
«اگر من فقط یک دلار برایم باقی مانده بود آن را در روابط عمومی خرج میکردم»
اکثر سازمانها یا روابط عمومی ندارند یا افرادی خبره ی را در آن در نظر نگرفته اند .
در حال تولید محتوای بیشتر در این زمینه هستیم . لطفا اگر در این زمینه سوال و نیازی در سازمانتان هست بفرمایید تا بتوانیم به آن پاسخ دهیم .
دوره آموزشی روابط عمومی مدرن
چگونه در ۲ ساعت، نگاهی مدرن به روابط عمومی پیدا کنیم و از مزایای آن استفاده کنیم ؟
آیا می خواهید روابط تجاری خود را افزایش دهید ولی روشهایش را نمی دانید ؟
آیا میزان فروش شرکت شما هم در چند وقت اخیر کمتر شده است ؟
آیا کارکنان بخش روابط عمومی شما، از توانایی ها و وظایفشان بی اطلاعند ؟
آیا به خاطر عدم توانایی مسئول روابط عمومی تان در برقراری یک ارتباط خوب، یک معامله سود آور را ازدست داده اید ؟
در نسل جدید بازاریابی، روابط عمومی را یک عنصر کلیدی در تمام مراحل بازاریابی می دانند . روابط عمومی در سالهای اخیر دوباره به شکلی جدی تر از قبل، باز تعریف شده
و در سازمانها نقشی جدی و حیاتی یافته است. مجموعه ی آموزشی «روابط عمومی مدرن» به آموزش حرفه ای نقش مدرن روابط عمومی سازمان ها پرداخته است .
این مجموعه ، آموزش کاملی است از اصول روابط عمومی مدرن که از آشنایی با روابط عمومی مباحث خود را شروع می کند و با گفتگو در مورد کانال های جدید ارتباطی،
قدرت روابط عمومی در ارتباط با خریداران و مخاطبین شرکت ها و سازمانها را نشان می دهد، این محصول آموزشی می تواند برای شرکت های مختلف کوچک و بزرگ ،
دولتی یا خصوصی، کاربردی و مفید باشد و کمک کند که از بخش روابط عمومی بسیار فراتر از آنچه در نگاه سنتی استفاده می شد، بهره برداری شود .
در «روابط عمومی مدرن »، روش استفاده از روابط عمومی به عنوان یک ابزار قدرتمند در کنار سایر ابزارهای ایجاد و جذب رضایت مشتری و مخاطبین آموزش داده می شود .اصول و رازهای استفاده از شبکه های اجتماعی به شکل حرفه ای برای دستیابی سازمان به اهداف هم بخش دیگری از این مجموعه ی آموزشی است .
مجموعه ی آموزش روابط عمومی مدرن، روابط عمومی را به عنوان یک ابزار کارآمد در ایجاد اعتماد و ارتباط بین تمام ذینفعان یک سازمان با استفاده از رویکرد و ابزارهای مدرن به شما معرفی خواهد کرد.
روش های ارائه شده در روابط عمومی مدرن برای صاحبان و مدیران شرکت های تجاری متوسط ، در سراسر کشور مفید است. نیازی به بودجه زیاد یا داشتن روابط خاص با رسانه های عمومی ندارید. به هیچ نوع تجربه یا آموزش قبلی نیاز نیست.
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
چرا اشتیاق سازمانی مهم است ؟ + فیلم
اشتیاق سازمانی یا دلبستگی کارکنان یکی از مهمترین مواردی است که می تواند بر روی عملکرد و بهره وری سازمانی و نیز نشاط سازمانی اثر گذار باشد .
چطور می توانیم اشتیاق سازمانی را بیشتر کنیم؟ چرا دلبستگی کارکنان کم می شود ؟
مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک
مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک یکی از مباحثی است که معمولا مورد غفلت قرار میگیرد . در حالی که اتفاقا شرکت ها و کسب و کارهای کوچک اتکای بیشتری به سرمایه های انسانی شان دارند.
بررسی تاثیرات اختلال و کندی دسترسی به اینترنت بر کسب و کارها
فیلترینگ و کسب و کارهای اینستاگرامی موضوعی است که این روزها دغدغه های بسیاری را ایجاد کرده است . بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی از فیلترینگ به شکلی جدی آسیب دیده اند . در این شریط چه باید کرد؟
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید