سئو و کاربردهای آن برای کسب و کار
سئو و کاربردهای آن برای کسب و کارهای یکی از مهمترین دغدغه های کسب وکارهایی است که می خواهند در فضای اینترنت موفق عمل کنند.
اما سئو چیست؟ اگر شما این سوال را در اینترنت جستجو کنید ، پاسخ های متنوعی خواهین یافت ، ما در “مدیران ایران”،نمی خواهیم از نگاه فنی به این سوال پاسخ دهیم .
ما در واقع می خواهم بدانیم سئو چیست و چگونه می تواند به کسب و کار من کمک کند ؟
اول برویم سراغ تعریف سئو :
بنابر این اگر بخواهیم سئو را از منظر مدیران نگاه کنیم باید چند مورد زیر را مد نظر قرار دهیم :
1.سئو یک پروژه ی موقت نیست ! اگر به شکل موقت انجام شود به شکل موقت نتیجه می دهد و بعد از رها کردن فعالیت ها ، نتایج هم به مرور از دست خواهند رفت !
2. هدف اصلی از انجام سئو ، بهینه سازی موقعیت در موتور های جستجوست تا اگر مخاطبی که می تواند مشتری ما باشد، در اینترنت جستجو کرد به ما برسد .
3.ارزش سئو در ایجاد مشتری برای وب سایت و کسب و کار ماست .
4.موتورهای جستجو در سئو ملاک هستند و نه فقط گوگل ! گوگل مهمترین مهمترین موتور جستجو است و ممکن است در کسب و کار شما موتورهای جستجوی مناسب دیگری هم وجود داشته باشند که باید در آنها حضور قوی داشته باشید.
5.برای ما هم کیفیت مشتری مهم است و هم کمیت !
6.در سئو بدون پرداخت هزینه باید آنچه هدف ماست اتفاق بیافتد ! پرداخت هزینه به موتورهای جستجو برای داشتن موقعیت بهتر ماجرایی دیگر است.
7.مجموعه فعالیت های مربوط به سئو هم روی سایت خودمان است و هم در خارج سایت خودمان
8.اینکه چه نوع مشتریانی را جذب می کنیم ، بستگی به نوع کسب وکار ماست .
9. سئو مجموعه ای از فعالیت هاست و به شکل اصولی از اصلاح زیر ساخت های سایت خودمان آغاز می شود.
10.
چه کسی باید این کار سئو را انجام بدهد ؟
این فعالیت ها یک دانش و مهارت است . به فردی که این دانش و مهارت و تجربه دارد کارشناس سئو نام دارد .
سئو و کاربردهای آن برای کسب و کار های شرکت ما ، به شخصی سپرده می شود که امین باشد ، مهارتهای فنی سئو را بشناسد ، درک درستی از کسب وکار ما داشته باشد.
اگر مجموعه کاری شما فضای اینترنت را جدی گرفته است و فضای اینترنتی برای شما کاملا جدی است باید از کارشناسان با تجربه در این زمینه استفاده کنید .
این فرد ممکن است در داخل سازمان شما باشد و یا به شکل قراردادی طی قراردادی خارج از سازمان شما !
اینکه انتخاب درست کدام واقعا بر حسب شرایط شما و شرکت و بیزینس شما می شود پاسخ درست داشت!
در دوره آموزشی بازاریابی اینترنتی برای مدیران بیشتر درمورد اینکه با موضوعات اینترنتی و دیجیتال مارکیتنگ به عنوان یک مدیر تصمیم بگیریم صحبت کرده ایم .
دیجیتال مارکتینگ برای مدیران
دیجیتال مارکتینگ برای مدیران ، یا بازاریابی دیجیتال برای مدیران ، یکی از زیر مجموعه های بسیار مهم نسل جدید بازاریابی است .
در بازاریابی نسل ۴ ، توجه بسیار جدی به استفاده از امکانات آنلاین و آفلاین به شکل همزمان شده است .
بازاریابی دیجیتال برای مدیران ، یک دوره آموزشی به زبان فارسی که دقیقا برای مدیران ایران طراحی شده است . برای اینکه مدیران ما بتوانند بهتر و بیشتر با نگاه ، ابزار و سنجش های لازم آشنا شوند .
در بازاریابی دیجیتال برای مدیران تلاش می کنیم تا زبان مشترکی بین مدیران و افرادی که در بخش بازاریابی دیجیتال فعالیت می کنند برقرار شود .
تا هدف های بهتر و واقعتی تری تعریف شود . روشهای بهتری انتخاب شود و در نهایت سنجش های بهتری از فعالیت های انجام شده اتفاق بیافتد .
بازاریابی دیجیتال برای مدیران به مدیران کمک می کند تا ابزارهای بازاریابی اینترنتی و همچون دنیای دییجتال مارکتینگ را بهتر و عمیقتر درک کنند .
پکیج آموزش بازاریابی و فروش
بازاریابی و فروش پاشنه ی آشیل هر کار و کسبی است.
فرقی نمی کند که در چه کسب وکاری مشغول باشیم، هر محصول و خدماتی که باشد، باید نتیجه تیم و شرکت و سازمان را به دیگران عرضه کنیم .
اما چگونه ؟ چطور می توانیم محصولات و خدمات خودمان را بازاریابی کنیم ؟
چطور می توانیم در میان این همه تبلیغ و آگهی بازاریابی موثر کنیم ؟
چطور می توانیم محصول و خدمات خودمان را به خوبی به فروش برسانیم ؟
در این پکیج به شکلی کاربردی و چند جانبه و مدرن به پاسخ این سوالات پرداخته شده است .
کارشناس سئو معمولا چک لیستی برای فعالیت هایش دارد :
در زیر چند نمونه از چک لیست های سئو خوب جدید برای شما آورده ایم :
سئو با مدلهای مختلفی انجام می شود اما در تمام آنها یک لیستی از کلمات کلیدی مهم تهیه می شود.
این کلمات کلیدی یعنی چیزی که مشتری شما در اینترنتی جستجو می کند .
انتخاب درست کلمات کلیدی و انجام مراحل مختلف سئو یک فرایند تخصصی است که کاملا باید گام به گام و با صبوری کافی دنبال شود .
سئو فعالیت های مختلفی را زیر مجموعه خودش دارد و حتما باید با استراتژی درست در انتخاب و استفاده درست از آنها به سمت اهداف کسب و کار پیش برویم.
اگر درموضوع سئو و مسائل وابسته به آن علاقمند هستید که اطلاعات بیشتر کسب کنید مقاله های زیر می تواند برای شما نقطه شروع خوبی باشد .
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات: 1
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مدیریت مالی در شرایط بحرانی
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
چطور در دام کلاهبرداری های جدید نیفتیم
در شرایط خاص فعلی، شرایط برای کلاهبرداری بسیار مهیا است!
در این مطلب و وبینار، روشهای کلاهبرداری و راههای تشخیص آن را با هم مرور میکنیم.
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید