شبکه و سیستم فروش

مشاوره-معیار و شاخص قابل اندازه گیری ایجاد شبکه فروش

اصل مطلب:

0 (0) شبکه و سیستم فروش حضور محترم خانم مفاخری با سلام احتراما از آنجائیکه مدتی است با عضویت در

...
آنـچه در این مقاله می‌خوانیم
0
(0)
شبکه و سیستم فروش
حضور محترم خانم مفاخری
با سلام
احتراما از آنجائیکه مدتی است با عضویت در گروه مدیران ایران ،ایمیل ها و مطالبی مفید دریافت می نمایم و با تشکر از لطفی که به همکاران و مدیران دارید،من مدت کوتاهی است توانسته ام در سمت کارشناس امور نمایندگان یک شرکت تولید و وارد کننده سیستم های تهویه مطبوع سبک و سنگین مشغول به کار شوم که شرح وظایف اینجانب به عنوان مدیر این قسمت در حال تدوین می باشد.با توجه به درخواست مدیر عامل شرکت،من چشم انداز فعالیت ها و برنامه مدیریتی برای این پروژه (ایجاد شبکه و سیستم فروش برای نمایندگان و همکاران فروش سراسر ایران) آماده و ارائه نمودم که با موافقت مدیریت به نتیجه موقت رسید.در پی این برنامه از من معیار و شاخص قابل اندازه گیری برای طرحهای ارئه شده خواسته شده،از شما مدیر گرامی درخواست راهنمایی می نمایم. با تشکر
فرستنده : محمود آقاجانی

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

آموزش پیشنهادی

دوره جامع هوش مصنوعی برای مدیران

قیمت اصلی: 14,000,000 تومان بود.قیمت فعلی: 7,700,000 تومان.

آموزش پیشنهادی

ارتش تک نفره با هوش مصنوعی

قیمت اصلی: 4,900,000 تومان بود.قیمت فعلی: 1,290,000 تومان.

مقالات پیشنهادی

1 نظر در “مشاوره-معیار و شاخص قابل اندازه گیری ایجاد شبکه فروش

  1. ندا مفاخری گفت:

    سلام بر شما .
    امیدوارم که این تجربه ی شغلی براتون سرشار از موفقیت و لذت باشد.

    معمولا شاخص ها بر اساس صنعت ، وضعیت بازار ، فروش فعلی ، فروش رقبا ، وضعیت موجود و وضعیت مطلوب تعریف می شود .

    اینکه به شکل مشخص معیار و شاخصی عرض کنم خدمتتون فکر کنم شدنی نباشه .
    یا شاید هم من سوال شما را خوب متوجه نشده باشم . 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.