
مشاوره-معیار و شاخص قابل اندازه گیری ایجاد شبکه فروش
- محمد صفری
- یک دیدگاه
اصل مطلب:
0 (0) شبکه و سیستم فروش حضور محترم خانم مفاخری با سلام احتراما از آنجائیکه مدتی است با عضویت در
...
آنـچه در این مقاله میخوانیم
0
(0)
شبکه و سیستم فروش
حضور محترم خانم مفاخری
با سلام
احتراما از آنجائیکه مدتی است با عضویت در گروه مدیران ایران ،ایمیل ها و مطالبی مفید دریافت می نمایم و با تشکر از لطفی که به همکاران و مدیران دارید،من مدت کوتاهی است توانسته ام در سمت کارشناس امور نمایندگان یک شرکت تولید و وارد کننده سیستم های تهویه مطبوع سبک و سنگین مشغول به کار شوم که شرح وظایف اینجانب به عنوان مدیر این قسمت در حال تدوین می باشد.با توجه به درخواست مدیر عامل شرکت،من چشم انداز فعالیت ها و برنامه مدیریتی برای این پروژه (ایجاد شبکه و سیستم فروش برای نمایندگان و همکاران فروش سراسر ایران) آماده و ارائه نمودم که با موافقت مدیریت به نتیجه موقت رسید.در پی این برنامه از من معیار و شاخص قابل اندازه گیری برای طرحهای ارئه شده خواسته شده،از شما مدیر گرامی درخواست راهنمایی می نمایم. با تشکر
با سلام
احتراما از آنجائیکه مدتی است با عضویت در گروه مدیران ایران ،ایمیل ها و مطالبی مفید دریافت می نمایم و با تشکر از لطفی که به همکاران و مدیران دارید،من مدت کوتاهی است توانسته ام در سمت کارشناس امور نمایندگان یک شرکت تولید و وارد کننده سیستم های تهویه مطبوع سبک و سنگین مشغول به کار شوم که شرح وظایف اینجانب به عنوان مدیر این قسمت در حال تدوین می باشد.با توجه به درخواست مدیر عامل شرکت،من چشم انداز فعالیت ها و برنامه مدیریتی برای این پروژه (ایجاد شبکه و سیستم فروش برای نمایندگان و همکاران فروش سراسر ایران) آماده و ارائه نمودم که با موافقت مدیریت به نتیجه موقت رسید.در پی این برنامه از من معیار و شاخص قابل اندازه گیری برای طرحهای ارئه شده خواسته شده،از شما مدیر گرامی درخواست راهنمایی می نمایم. با تشکر
فرستنده : محمود آقاجانی
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
آموزش پیشنهادی
دوره جامع هوش مصنوعی برای مدیران
آموزش پیشنهادی
ارتش تک نفره با هوش مصنوعی

1 نظر در “مشاوره-معیار و شاخص قابل اندازه گیری ایجاد شبکه فروش”
سلام بر شما .
امیدوارم که این تجربه ی شغلی براتون سرشار از موفقیت و لذت باشد.
معمولا شاخص ها بر اساس صنعت ، وضعیت بازار ، فروش فعلی ، فروش رقبا ، وضعیت موجود و وضعیت مطلوب تعریف می شود .
اینکه به شکل مشخص معیار و شاخصی عرض کنم خدمتتون فکر کنم شدنی نباشه .
یا شاید هم من سوال شما را خوب متوجه نشده باشم . 🙂