قدرت اجازه گرفتن هنگام استفاده از بازاریابی ایمیلی
بازاریابی تعاملی در بین انواع بازاریابی جای بیشتری برای خود باز کرده است. فارستر تخمین میزند که تا سال ۲۰۱۶ تبلیغات آنلاین برابر تبلیغات تلویزیونی در حال حاضر خواهد بود. صاحبان کسب و کار ۷۷ میلیارد دلار برای بازاریابی تعاملی تا سال ۲۰۱۶ پرداخت خواهند کرد.
بر اساس تحیقیقات سالانه StrongMail بر روی روند های بازاریابی که توسط Zoomerang انجام شدهاست، اکثریت (۶۸درصد) مدیران اجرایی کسب وکارها در جهان گفتهاند که برای ارتقا بازاریابی شان بوسیله ایمیل در سال ۲۰۱۲ برنامهریزی خواهند کرد.
سالهای ۸-۲۰۰۷ را به یاد میآورم، زمانی که کسبوکار خودم را آغاز کردم، کارگاههای زیادی برای بازاریابی ایمیلی و یکپارچهسازی آن با رسانههای اجتماعی به خصوص فیسبوک برگزار میکردم. من یک جمعیت نمونه از شرکتکنندگان شامل وکلا، مشاوران، موسسات غیرانتفاعی و علاقمندان به وبلاگ و MLN داشتم. آنها تصدیق می کردند روش های بازاریابی من روش های خوبی هستند اما بیشتر آنها مانند افراد ترسیده و وحشتزده به من نگاه میکردند. با نگاهی به سال ۲۰۱۲ خواهیم دید این چرخه به خاطر استفادهی موثر از آن و مقبولیتش جایگاه نوینی در بازاریابی نوین ایجاد خواهد کرد.
فواید بازاریابی ایمیلی حرفهای از ابتدا موثر و واضح بودهاست. این اولین بستری بود که کسبوکارم را بر آن بنا نهادم.
فواید اجازه گرفتن
هنگامی که شخصی به طور داوطلبانه برای دریافت ایمیلهای شما ثبتنام میکند، به این معنی است که شما را فردی حرفهای تلقی میکند و به شما اجازه میدهد متناوبا اطلاعات مفید و مرتبط با درخواستشان را برای آنها ایمیل کنید. این بهترین راه برای اعتمادسازی و رشد است. همچنین یک راه موثر و هدفمند برای فهمیدن کسبوکار دیگران می باشد. قدرت و مسئولیت زیادی در بازاریابی مبتنی بر اجازه گیری تا زمانی که آن را متناسب با جامعهی خود انجام میدهید وجود دارد.
۵ راهکار برای ایجاد و رشد اعتماد از طریق بازاریابی ایمیلی:
- یک خبرنامهی ماهانه با مضامین تخصصی که متناسب با نیاز و درخواست خوانندگان و مشتریانتان باشد ایجاد کنید. سعی کنید بفهمید چه کسانی در لیست شما قرار دارند و چرا جزو اولین نفراتی هستند که به شما پیوستهاند.
- در ارسال پیامهایتان ثابت قدم باشید و ماهانه این کار را انجام دهید سعی کنید بهترین زمانبندی برای ارسال پیام هایتان را پیدا کنید. با ارسال تعداد بسیار زیادی ایمیل به افراد لیستتان خودکشی نکنید! هر روزه افراد زیادی دریافت ایمیلها را غیرفعال میکنند بدون اینکه توجه داشته باشند تا چه حد محبوبشان هستند.
- برای لیست افرادتان مضامین و مطالب اختصاصی ارائه دهید، مطالبی که سایر مردم به آن دسترسی ندارند. اجازه دهید مشتریانتان بدانند چقدر برای شما استثنایی و مورد توجه هستند و شما چقدر میخواهید نیازهای خاص آنها را برطرف کنید.
- بازاریابی ایمیلی خود را با سایر زمینههای کاریتان ادغام کنید. پیامتان را در سراسر رسانههای اجتماعی خودتان، وبلاگ، وب سایتها، پادکستها، ویدئوها و موبایل ادغام کنید. مطمئن شوید که لوگوی تصویری شما، نگاه و احساس شما در سراسر زمینههای کاریتان متحد است.
- این جمله باید رویکرد و جمله ای مقدس برای شما باشد: “خدمات یک فروش جدید است”. دادن “چرا”های زیاد و سپس فروش “چگونه” ها یک فرمول فوق العاده است. ما به دنبال این هستیم که پول دربیاوریم، درست است؟ بله البته! اما دلیل آنکه مشتریانتان شما را انتخاب کردند ایجاد کسبوکار بوسیله ساختن روابط محکم و اطمینان بخش برای فروش محصولات و خدمات است که به نوبه خود باعث اطمینان بیشتر و ارتباط بلندمدت تر مشتریان میشود.
با یکی از سیستمهای حرفهای بازاریابی ایمیلی مانند Constant Contact ارتباط برقرار کنید، من هم از سال ۲۰۰۷ از همین سیستم استفاده می کنم. گزینه های بزرگ دیگری مانند Iconnect ، Aweber و Mail Chimp نیز وجود دارد.
بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین پلت فرم هایی است که به استفاده از آن ادامه خواهم داد. فهرست افراد من سال گذشته به صورت ملی و بینالمللی ۳۰ درصد رشد داشته است. این به من اجازه داده که یک راه شخصیتر، مستقیمتر و جامعتر برای ارتباط با “قبیله” خودم داشته باشم و به آن ها خدمت رسانی کنم.
منبع : مدیران ایران
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مدیریت مالی در شرایط بحرانی
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
چطور در دام کلاهبرداری های جدید نیفتیم
در شرایط خاص فعلی، شرایط برای کلاهبرداری بسیار مهیا است!
در این مطلب و وبینار، روشهای کلاهبرداری و راههای تشخیص آن را با هم مرور میکنیم.
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید