هدیه های مفید برای جذب مشتریان بالقوه
۴۰ چیزی که میتوانید به مخاطبانتان هدیه دهید
در این مرحله هدف ما این است که بتوانیم هدیه های مفیدی برای جذب مشتریان بالقوه مان پیدا کنیم. درواقع بهانه هایی که به واسطه آنها، اطلاعات مشتریان بالقوه و علاقهمند را جمع آوری کنیم.
مثلاً ممکن است یک دوره آموزشی ِ جذاب برای مشتریان بالقوه بسازیم و ایمیل افراد علاقهمند را برای شرکت در آن دوره، جمع آوری کنیم. بعداً با این ایمیلها کار داریم!
- یک دوره آموزشی (به شکلهای مختلف: کلاس، فیلم، ایمیل، صدا، فیلم و …)
- فهرست منابع برای دریافت اطلاعات بیشتر
- لیست انواع مدلهای یک محصول خاص
- لیست مقایسه ای انواع قیمتها
- لیست ارائه دهندگان خدماتی خاص
- چکلیست انجام یک کار
- بایدها و نبایدهای انجام یک کار
- برگههای تقلب (Cheat Sheets) برای انجام یک کار
- راهنمای انجام یک کار (مثلاً خرید چیزی)
- دستورالعمل انجام یک کار
- یک کتاب الکترونیکی آموزشی
- خلاصهشدهی یک مطلب یا کتاب
- آزمون های مختلف (خودشناسی، ارزیابی و …)
- ملاکهای مقایسه کالای اصل از تقلبی!
- بخشهای ارزشمندی از محصول خودمان
- دسترسی دمو (Demo) از خدمات یا محصولات خودمان (استفاده محدود)
- کوپن تخفیف محصولات
- دعوت به مسابقه / چالش / بازی و سرگرمی
- تقویم رویدادهای موردعلاقه مشتریان
- یادآوریهای زمان هایی مشخص (مثلاً تخفیفهای ویژه)
- نتایج تحقیقات و نظرسنجیها
- مجموعه ای از چیزهای مختلف، در مورد یک موضوع (Kit)
- گزارشی از یک رویداد / شرححال / روش انجام کار / پشتصحنهها
- گزارشها و آمارهای رسمی و قابل استناد
- گزارش تغییرات جدید (در روش کار، در قوانین و …)
- قالب های آماده (مثلاً برای ارائه با PowerPoint) و فرم های خام (مثلاً قرارداد همکاری)
- دعوت به حضور رایگان در یک دورهمی، صبحانه یا عصرانه کاری، سمینار، کلاس و …
- جلسات پرسش و پاسخ (حضوری / اینترنتی)
- مشاوره رایگان
- برنامه یا اپلیکیشن رایگان
- معرفی یک سرویس یا ابزار خوب برای یک کار خاص (مثلاً ابزاری برای رصد کردن سئوی سایت)
- لیست ابزارها، نرم افزارها و سخت افزارهای موردنیاز برای یک کار خاص
- زندگینامه افراد موفق
- رازهای موفقیت یک شخص شناخته شده و مرتبط
- نظرات و نقل قول های جمع آوری شده از افراد حرفه ای در مورد یک موضوع خاص
- مطالعه موردی (Case Study) : شرح یک مشکل واقعی و روش برطرف شدنش
- پاسخ به سؤال مخاطبان
- تجربیات گذشته خودمان (داستان موفقیتها و شکست خوردنها)
- مصاحبه با افراد شناخته شده
- پیشبینی وضعیت آینده بازار، صنعت و کسب وکار
برگرفته از کتاب راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی
نویسنده : دکتر شاهین شاکری
متوقف کردن آموزش در بحرانهای اقتصادی مانند خاموش کردن چراغ در زمان شدت گرفتن تاریکی در هنگام رانندگی است!!!
پیتر دراکر
چطور میتوانم خودم یا پرسنلم را برای استفاده عالی از اینترنت آماده کنم؟
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
فرمول طلایی فروش
گرگ وال استریت کیست؟
گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید