وبلاگ نویسی
وبلاگ ها در برقراری ارتباط با نسل مصرف کننده علاقمند به محصولات و خدمات یک کسب و کار و در آموزش و پرورش مشتریان احتمالی نقش مهمی دارند. بسیاری از شایسته ترین مشتریان احتمالی شما اعم از اینکه آنان را می شناسید یا خیر , خوانندگان وبلاگ شما هستند. اگر به موضوعاتی بچسبید که بتوانید مشتریان احتمالی و مشتریان فعلی خود را قانع کرده و فروش را آسان سازید , وبلاگ شما می تواند یکی از قوی ترین سرمایه های بازاریابی شما باشد.
یک وبلاگ با امکان برقراری تماس با افراد بخصوص وقتی که چند شرکت کننده داشته باشد , به شما اجازه می دهد که بجای تمرکز بر دیدگاههای خود به مسائل مهم مشتریان احتمالی خود توجه کنید. ایده بسیار خوبی است که بتوانید مدیران سازمان خود در این کار سهیم کنید. این نه فقط باعث متنوع شدن محتوای وبلاگ شما می شود بلکه میدان دید بهتری برای کارشناسان اصلی شما فراهم می آورد. علاوه براین داشتن وبلاگ بسیار خوب است از این جهت که می توانید با اطمینان به محتواهای مختلف بازاریابی خود دسترسی داشته باشید و فرمت آن طوری است که پست های خبری را براحتی و با سرعت منتشر می کند.
وبلاگ ها با افزودن صفحات به وب سایت شما و تشویق لینک های ورودی , موتور جستجوی شما را تقویت می کنند. درنتایج درست موتور های جستجو وبلاگ ها برای نمایش به شما فرصت بیشتری می دهند. همچنین به سایر وب سایت ها دلیلی برای لینک شدن با شما ارائه می کنند , تعداد لینک های ورودی را افزایش داده و رتبه موتور جستجوی شما را ارتقا می دهند.
فنون وبلاگ نویسی
• برای وبلاگ نویسی , یک استراتژی جامع ایجاد کنید که اهداف کلی و معیارهای موفقیت را شامل شود
• وبلاگ نویسان را شناسایی و در سازمان خود استخدام کنید
• وبلاگ خود را با کلیدواژه هایی که در ذهن دارید بروز کنید. در مارکتو ما از یک برنامه کامپیوتری دارای کلمات کلیدی استفاده می کنیم که به ما در جهت گیری افکار کمک می کند.
• از سایر صفحات وب سایت جامع خود به وبلاگتان لینک شوید
• ظرف ۲۴ ساعت به کامنت های وبلاگ خود پاسخ دهید و دقت کنید که تمام وبلاگ نویسان شما از این قانون مطلع و به این آن پای بندباشند.
• محتوای ترکیبی خود را که یک محتوای متنوع است و درتمام قسمت های سیکل خرید بیان می شود , را خاطر بسپارید.
• در انتهای هر وبلاگ , خوانندگان خود را از طریق اقداماتی که برای کاربران طراحی می کنید , به مشارکت تشویق کنید. در مارکتو , ما اغلب از خوانندگان برای شرکت و پاسخ به سوالات دعوت می کنیم.
• محتوای خود را با بولت گذاری یا بیان تیتروارمطالب تا حدامکان برای خوانندگان قابل فهم سازید.
داشتین یک وبلاگ خوب می تواند نقش مهمی در روابط عمومی دیجیتال شما ایفا کند . یک وبلاگ موفق می تواند پولساز باشد . می تواند به برندینگ شما کمک کند . یک وبلاگ حرفه ای ، می تواند برای شما مشتری خلق کند و می تواند به شما برای رسیدن به اهداف شخصی و تجاری تان کمک کند . در اینجا ۵ نکته برای نوشتن یک خبر موفق در وبلاگ اشاره شده است که می تواند به شما در داشتن یک وبلاگ موفق کمک کند.
منبع: مدیران ایران -www.modiriran.ir
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مدیریت مالی در شرایط بحرانی
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
چطور در دام کلاهبرداری های جدید نیفتیم
در شرایط خاص فعلی، شرایط برای کلاهبرداری بسیار مهیا است!
در این مطلب و وبینار، روشهای کلاهبرداری و راههای تشخیص آن را با هم مرور میکنیم.
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید