جستجو برای:
سبد خرید 0
  • آموزش
    • مقالات مدیریتی
      • مفاهیم مدیریتی
      • توسعه مهارت های فردی مدیران
      • توسعه مهارت های سازمانی
    • ایمیل های رایگان
    • محصولات آموزشی
    • رویدادهای حضوری
    • آموزش آنلاین / وبینار
      • آکادمی یادگیری الکترونیکی
      • راهنمای شرکت در وبینارها
      • درخواست فیلم وبینار
      • راه‌اندازی سیستم یادگیری الکترونیکی
  • مشاوره و کوچینگ
    • تست و آزمون‌های روانشناختی
  • باشگاه مدیران
  • توسعه مهارت‌ها
    • توسعه مهارت‌های سازمانی
      • مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش
      • مدیریت ارتباط با مشتری
      • مدیریت منابع انسانی
      • مدیریت مالی ، سرمایه گذاری، اقتصاد
      • رسانه‌های اجتماعی
      • مدیریت استراتژیک
      • مدیریت فناوری اطلاعات
      • تولید، کیفیت، ارزیابی
      • مدیریت پروژه
      • مدیریت دانش
    • توسعه مهارت‌های فردی
      • آینده پژوهی
      • تفکر سیستمی
      • حل مساله
      • خلاقیت و نوآوری
      • رهبری
      • کار تیمی
      • کوچینگ
      • مدیریت استرس
      • مدیریت تغییر
      • مدیریت زمان
      • مدیریت نگرش
      • مذاکره و مهارت‌های ارتباطی
      • مهارت ارائه مطلب
      • موفقیت
    • تست و آزمون‌های خودشناسی
  • دانلود رایگان
  • انجمن گفتگو
  • درباره ما
    • درباره ما
    • خدمات ما
    • تماس با ما
    • شماره حساب
  • فروشگاه
    • محصولات جدید
    • سبد خرید
  • همکاری در فروش
مدیران ایران
  • آموزش
    • مقالات مدیریتی
      • مفاهیم مدیریتی
      • توسعه مهارت های فردی مدیران
      • توسعه مهارت های سازمانی
    • ایمیل های رایگان
    • محصولات آموزشی
    • رویدادهای حضوری
    • آموزش آنلاین / وبینار
      • آکادمی یادگیری الکترونیکی
      • راهنمای شرکت در وبینارها
      • درخواست فیلم وبینار
      • راه‌اندازی سیستم یادگیری الکترونیکی
  • مشاوره و کوچینگ
    • تست و آزمون‌های روانشناختی
  • باشگاه مدیران
  • توسعه مهارت‌ها
    • توسعه مهارت‌های سازمانی
      • مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش
      • مدیریت ارتباط با مشتری
      • مدیریت منابع انسانی
      • مدیریت مالی ، سرمایه گذاری، اقتصاد
      • رسانه‌های اجتماعی
      • مدیریت استراتژیک
      • مدیریت فناوری اطلاعات
      • تولید، کیفیت، ارزیابی
      • مدیریت پروژه
      • مدیریت دانش
    • توسعه مهارت‌های فردی
      • آینده پژوهی
      • تفکر سیستمی
      • حل مساله
      • خلاقیت و نوآوری
      • رهبری
      • کار تیمی
      • کوچینگ
      • مدیریت استرس
      • مدیریت تغییر
      • مدیریت زمان
      • مدیریت نگرش
      • مذاکره و مهارت‌های ارتباطی
      • مهارت ارائه مطلب
      • موفقیت
    • تست و آزمون‌های خودشناسی
  • دانلود رایگان
  • انجمن گفتگو
  • درباره ما
    • درباره ما
    • خدمات ما
    • تماس با ما
    • شماره حساب
  • فروشگاه
    • محصولات جدید
    • سبد خرید
  • همکاری در فروش
حساب کاربری

وبلاگ

مدیران ایران > معرفی کتاب > کتاب بازاریابی صنعتی ویرایش سال ۲۰۱۴

کتاب بازاریابی صنعتی ویرایش سال ۲۰۱۴

نام کتاب: بازاریابی صنعتی ویرایش سال ۲۰۱۴

نام نویسنده: میلیند تی. فدتار

مترجمان: دکتر ناصر آزاد- حامد بختیاری- امیر بیگدلی

سال چاپ: اسفند ۱۳۹۴

انتشارات: مهربان

اقتصاد جهانی طی دهه‌های گذشته با رشدی نمایی متحول شده که گویی اشکال جدیدی از تمدن علمی روی کره خاکی نمایان شده است. ورود به عرصه ساخت و سازهای صنعتی همچون هواپیما‌ها، دستگاه‌های ارتباطی و رایانه‌ای، ماهواره‌ها، دستگاه‌های چاپ و… زنجیره ارزش را گسترده، پیچیده و نوآور ساخته است. ارزش افزوده ناشی از تولیدات صنعتی حتی طبقه‌بندی جهانی را نسبت به شرکت‌ها متحول کرده و الگوهای ویژه‌ای برای توسعه اقتصادی در قالب صنایع ایجاد کرده است. یک صنعت گروهی از شرکت‌ها است که کالاها یا طبقه‌ای از کالاها‌یی را عرضه می‌کنند که جانشین نزدیک یکدیگرند. سالانه ارقام قابل توجهی از تولیدات صنعتی در کشورها‌ی صنعتی ایجاد شده و آنها را به عنوان اقتصاد‌های توانمند معرفی می‌کند و فرصت‌های فراوانی را جهت رقابت و توانمندی فراهم می‌سازد. اکنون دیگر تولیدات صنعتی به نقطه‌ای خاص از دنیا تعلق ندارد و تقریباً در همه دنیا شرکت‌ها از طریق به‌کارگیری تکنیک‌های مهندسی، مزیت‌ها، منابع و در راس آن دانش و تلفیق آنها با هم صد‌ها کالا و برند صنعتی تولید می‌کنند که به ناچار در رقابت قرار گرفته و باید بازاریابی شوند.

بنابراین به‌نظر می‌رسد نقشه صنعتی همواره در حال تغییر و از حالت قطبی به حالت شبکه‌ای تبدیل شده است. پیشرفت فناوری، کاهش شکاف درآمدی، دانش مردم، توجه به محیط زیست به عنوان یک پارامتر جهانی و ویژه، مهندسی رفتار مشتریان صنعتی و غیره عوامل حرکت به سمت بازاریابی در بازارهای صنعتی مورد نظر هستند.

این مطلب رو هم از دست ندید:
  ۳ مرحله در بازاریابی از طریق وبلاگ

اقتصاد هر کشور و اقتصاد جهانی ترکیبی از بازارهاست که بر هم اثر متقابل داشته و به کمک فرآیند مبادله به یکدیگر پیوند خورده‌اند. رقابت، کیفیت و ایجاد ارزش برای مشتریان با عنایت به منابع محدود از دسته عوامل مهم بازاریابی صنعتی محسوب می‌شوند.اما شرکت‌ها برای آنکه بتوانند محل تقاطع عرضه و تقاضای نیازمندی‌های صنعتی به عنوان بازار صنعتی قرار گیرند، می‌بایستی تن به فراگیری و به‌کارگیری دانش بازاریابی صنعتی دهند. به همین منظور دانش ویژه‌ای در این راستا تولید و به‌کاررفته می‌شود. در این کتاب سعی شده است زوایای متفاوت این دانش به تصویر کشیده شود و به کمک آن امکان بازاریابی برای کالاهای صنعتی فراهم شود و علاقه‌مندان بتوانند ضمن مطالعه به کسب مهارت‌های آن بپردازند.یکی از راهبرد‌های توانمند‌سازی کشورها حرکت به سمت ایجاد بازارهای صنعتی و اصولاً صنعتی شدن است. کشور عزیز ما نیز از این مسئله مستثنی نیست ولیکن تلاش شرکت‌ها برای رقابت در این بازارها نیازمند کسب دانش و افزایش توانمندی‌های ویژه از جمله بازاریابی صنعتی است. این کتاب برگردان کتاب Industrial Marketing آقای میلیند فدتار  و ویرایش سال ۲۰۱۴ است که نویسنده توانسته است در آن به‌صورت مناسبی به معرفی و ارائه بازاریابی صنعتی اقدام کند. فصول کتاب به‌گونه‌ای است که فراگیری آن امکان به‌کارگیری مهارت‌ها و دانش بازاریابی صنعتی را فراهم می‌سازد. مترجمان سعی کرده‌اند با حفظ مفاهیم و متون ارائه‌شده، مطالب را به‌صورت دقیق در اختیار خوانندگان قرار دهند. ضمن آنکه در برخی موارد به‌صورت محدود تعدیل لازم صورت پذیرفته است. لازم به ذکر است این کتاب که توسط نشر مهربان چاپ گردیده به مجموعه علاقه‌مندان به بازاریابی صنعتی، دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترای مدیریت بازرگانی و گروه‌های وابسته توصیه می‌شود و سرفصل‌های مورد نیاز برای آموزش آنها را پوشش می‌دهد. در پایان بر خود لازم می‌دانیم از تمامی همکاران، گروه‌ها، افراد و… که ما را در ارائه این اثر یاری کرده‌اند تشکر و قدردانی کنیم و امیدواریم با کسب نظرات خوانندگان از طریق آدرس N_azad@azad.ac.ir در جهت ارتقای آن کوشا باشیم.

این مطلب رو هم از دست ندید:
  ۵۷ راز موفقیت یک فروشنده خوب !

 

دکتر ناصر آزاد

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب

حامد بختیاری        امیر بیگدلی

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز / 5. تعداد نظرات:

مطالب مشابه

  1. معرفی کتاب خرید شناسی (بازاریابی عصبی) +دانلود فایل صوتی مقاله
  2. کتاب الکترونیکی -گام به گام بازاریابی اینترنتی
  3. کتاب الکترونیکی راهنمای به کار گیری لینکداین برای کسب وکار – ۲۰۱۴
  4. روندهای بازاریابی و فروش در سال ۲۰۱۴
اشتراک گذاری:
برچسب ها: آمبخته بازاریابیبازاریابیصنعتی
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • خلاصه کتاب بازاریابی در خرطوم فیل

    249 بازدید

  • کتاب نقشه راه توسعه فردی

    208 بازدید

  • بازاریابی محتوایی قدم به قدم

    118 بازدید

  • نقطه قوت
    ۵ نقطه قوت برتر خود را بهتر بشناسید

    179 بازدید

  • شرکتی به اندازۀ کافی بزرگ

    112 بازدید

جدید تر ۵ نکته برای نوشتن یک خبر موفق در وبلاگ
قدیمی تر چگونه برای سازمان «کتابچه راهنمای کارمندان» تهیه کرد؟

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جستجو برای:
سبد خرید
محلی برای شبکه سازی حرفه ای

پک 98 مدیران ایران
پک 98 مدیران ایران
با 55 درصد تخفیف ویژه!
فیلم‎های مدیریتی


خبرنامه مدیریتی
دریافت رایگان مطالب و فایلهای مدیریتی، مقالات مدیریتی، اخبار همایشها، اخبار روز دنیای مدیریت و ...
هر روز در ایمیل شما

Email:
اطلس ارز دیجیتال
کانال تلگرام مدیران ایران
https://t.me/modiriran
اینترنت مارکتینگ

modiriran.ir/a4

  • دوره آموزشی سه ماهه و اینترنتی
  • درخواست نیروی بازاریاب اینترنتی حرفه ای
  • فرم آماده به کار بازاریابی اینترنتی
تبلیغات





جستجوی سریع در محصولات
کتاب مدیریت زمان



طبقه بندی محصولات
  • بازاریابی، فروش ، برندینگ
  • توسعه فردی
  • توسعه کسب و کار
  • رویدادها
    • دوره غیرحضوری
  • کوچینگ و رهبری
  • مباحث و فرصت های جدید
  • محصولات
    • بازاریابی و فروش
    • تفکر و برنامه ریزی
    • توسعه مهارتهای فردی
    • راهکارهای سازمانی
    • مالی، حقوقی، سرمایه گذاری
    • مدیریت و رهبری
    • مهارتهای ارتباطی
    • موفقیت
آشنایی با مدیران ایران

محور اصلی فعالیت سایت مدیران ایران ارائه خدمات برای توسعه فردی و سازمانی است و مفتخریم که در این مسیر ثابت قدم هستیم.

خدمات مدیران ایران:

  • محصولات آموزشی
  • مشاوره کسب و کار
  • کوچینگ
  • باشگاه مدیران ایران

 

محصولات پر امتیاز
  • آموزش صفر تا صد اینستاگرام + آپدیت های جدید اینستاگرام
    نمره 5.00 از 5
    259,000 تومان–279,000 تومان
  • تکنیک های کاربردی ایده پردازی
    نمره 5.00 از 5
    179,000 تومان–199,000 تومان
  • مدیریت استرس
    نمره 5.00 از 5
    29,000 تومان
تماس
  • location_on
    البرز- کرج- ابتدای بلوار باغستان- نبش دوم شرقی شاهین ویلا- پلاک 15- واحد 1
  • phone_android
    02634209344 - 02144841991
  • perm_phone_msg
    02142694236
  • email
    info@modiriran.ir
تابعیت قوانین

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.


تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه «مدیران ایران» می‌باشد.
keyboard_arrow_up