راهنمای حرفه ای استفاده از گوگل پلاس برای مدیران
گوگل پلاس
دراستراتژی رسانه های جمعی همه فعالیت های تجاری , گوگل پلاس دارد به سرعت به یک بخش ضروری تبدیل می شود. این شبکه اجتماعی با نود میلیون کاربر , همچنان در حال رشد است چرا که گوگل ساخت اکانت گوگل پلاس را برای همه کاربران جی میل اجباری کرده است. همچنین گوگل پلاس با امکان نمایش آسان بازاریابان در نتایج جستجو, نقش مهمی در سئو یا طراحی درست موتور جستجو دارد.
بخش “about “
اولین مرحله مهم و ضروری که اغلب به آن توجه نمی شود , بخش “about “است که برای مرور سریع محتوای کسب و کارشما , به بیننده یک فرصت عالی می دهد . همچنین به شما امکان می دهد تا به عقب برگشته و به صفحات و سرویس های ویژه ای لینک شده و بطور مستقیم مشتریان بالقوه را به مهمترین صفحات وب سایت خود هدایت کنید.
تهیه یک متن بازاریابی قابل فهم که با سئو نیزسازگاراست, اهمیت دارد. این متن باید شامل اطلاعاتی باشد که جستجوکنندگان مایل اند در مورد شرکت شما بدانند. گوگل پلاس این امکان را فراهم کرده تا در توضیحات خود از بولت هایی استفاده کنید که محصولات و خدمات شما را بطور فهرست وارنمایش داده تا خواندن آنها آسان شود. ضمنا می توانید به صفحات خاصی لینک شده و ارتباط برقرارکنید. عوامل مختلف را بررسی و ردیابی کنید تا ببنید بهترین گزینه برای کسب و کار شما چیست.
بخش “Events”
گوگل اخیرا شاخص “Events” را معرفی کرده که به کاربران گوگل پلاس اجازه می دهد تا بتوانند به همه صرفنظر از اینکه کاربر گوگل پلاس هستند یا خیر دعوتنامه های شخصی بفرستند. این حرکت به نحو زیبایی با تقویم گوگل همزمان شده ووقتی یک کاربر برای رویدادی تایید می شود بطوراتومات نشان داده می شود.
علاوه بر ارسال دعوتنامه به سمینارهای اینترنتی , فرصت های کاری , تشکل ها و غیره ؛ بخش Event گوگل می تواند برای بخش پاتوق گوگل (Google Hangout) هم دعوت نامه بفرستند. این اقدام بعنوان یک قوه محرکه , کسب و کار شما را برای استفاده از پاتوق آماده کرده یا آگاهی و توجه اشخاصی را افزایش دهد که قبلا میزبان آنها بودید.
بخش ” party mode” بخش Event به همه اشخاص حاضر اجازه می دهد تا بااستفاده از اپلیکشن موبایل گوگل پلاس بتوانند دریک آن عکس ها را درهمان آلبوم آپلود کرده و ژورنالی از عکس های زنده بسازند که در زمان واقعی از یک مکان یا زمان معین گرفته شده اند. سپس شما می توانید عکس ها را به ترتیب تاریخ بصورت اسلایدوار در گوگل پلاس به نمایش بگذارید.
سرویس Circles (حلقه ها)
این عملکرد به یک بازاریاب این امکان را می دهد تا فالوورهای خود را قسمت بندی کند. برخلاف سایر شبکه های اجتماعی , بازاریابان قادرند تا با استفاده از سرویس حلقه ها شخصیت ها را گسترش داده و با استفاده از پیغام های کاملا قسمت بندی شده با هر مخاطب ارتباط برقرار کنند. با این امکان شما می توانید دیالوگ معتبرتری با دیدگاههای مهم خود داشته باشید.
سرویس Hangouts
برای ویدئو کنفرانس ها از سرویس Hangouts گوگل پلاس استفاده کنید. دراینجا زیبایی کار باز دراین است که این اپلیکشن در انطباق کامل با سایربرنامه های گوگل است. بنابراین , اگر برای کسب و کار خود از اپلیکشن های گوگل استفاده می کنید , Hangouts می تواند یک راه حل آسان و سریع برای تماس با گروه ها و فرصتی برای رویارویی با یک مشتری احتمالی باشد.
ادعای مالکیت محتوا
گوگل با استفاده موثراز مزایای سئو , وب سازان و وبلاگ نویسان را اغوا کرده تا با گوگل پلاس درگیر شوند. سرویس Google Authorship (روشی برای لینک کردن محتوای شما با یک پروفایل گوگل پلاس) چگونگی به رسمیت شناختن گوگل است و پیوسته به شما بعنوان یک منبع کیفی محتوا اعتماد می کند. Google Authorship, ساده و قابل فهم است. شما خود را از طریق پروفایل گوگل پلاس معرفی کرده , به عقب برگشته و از محتوای خود به آن لینک می شوید و بالعکس .
Google Authorship, آسانترین راه برای استفاده از مزایای سئوی گوگل پلاس است. این کارباعث میشود تا در نتایج جستجوی گوگل , تصویر نویسنده در پست های وبلاگ وی نشان داده شود بنابراین درصد کلیک آن بیشترشده و دررتبه های بالاتر قرارمی گیرد .
مزایای تجاری برپایی Google Authorship:
- آگاهی شما را صفحه پروفایل گوگل پلاس خود افزایش می دهد.
- به محتوای شما جنبه انسانی داده و اعتماد را افزایش می دهد.
- به محتوای شما کمک کرده تا در میان نتایج شلوغ صفحه جستجو متمایز و برجسته بماند.
- در نتایج جستجوی اختصاصی تر ,شانس رویت شما را بهتر می کند.
- موقعیت رتبه بندی پست اصلی را در مرتبه ای بالاتر از پستی که پاک شده حفظ می کند.
- بررسی ها نشان داده که Google Authorship, درصد کلیک ها را افزایش می دهد.
ترجمه شده توسط مدیران ایران
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مدیریت مالی در شرایط بحرانی
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
چطور در دام کلاهبرداری های جدید نیفتیم
در شرایط خاص فعلی، شرایط برای کلاهبرداری بسیار مهیا است!
در این مطلب و وبینار، روشهای کلاهبرداری و راههای تشخیص آن را با هم مرور میکنیم.
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید