کتاب الکترونیکی30 دقیقه قبل از جلسه
تا لحظاتی دیگر باید جلسه ای را مدیریت کنید. همه تا سی دقیقه دیگر می رسند. چه احساسی دارید؟
مدیریت جلسه یکی از کارهای در معرض توجه و چالش برانگیز برای هر مدیر است. یک جلسه موثر به موفقیت یک سازمان کمک می کند؛ یک جلسه ضعیف بیشتر از عدم برگزاری جلسه زیانبار است.
به آخرین جلسه ای که در آن حضور داشتید فکر کنید. آیا موفقیت آمیز بود؟ دلیل موفقیت آن چه بود؟ شاید همه احساس کردند که به آنها توجه شده است؛ که به نظراتشان احترام گذارده شده است؛ که واقعا مسئولیت تصمیم گیری تقسیم شده است. شما احساس کردید که همه افراد اتاق پر انرژی و متعهد بودند. همه منتظر جلسه بعدی هستند.
یا اینکه با شکست مواجه شد؟ شاید افراد بر سر مسائل بی اهمیت بحث می کردند یا از مسئله اصلی منحرف می شدند. شاید برخی بر جلسه مسلط شده و برخی دیگر در حاشیه قرار گرفته اند،. ممکن است جلسه به کرات از کنترل خارج شده باشد.؛ یا ممکن است در احاطه یک فرد مستبد قرار گرفته باشد. مهمتر از همه آنکه ممکن است زیادی به طول انجامیده باشد. شما خسته و عصبانی شده اید و دیر به جلسه بعدی می رسید.

معمولا وقتی اشتباهی پیش می آید رئیس جلسه مورد سرزنش قرار می گیرد اما وقتی همه چیز مرتب باشد مورد تحسین قرار نمی گیرد. دلیلش آن است که جلسه یک کار گروهی است. وقتی افراد به عنوان گروه موفق می شوند احساس می کنند که خودشان کار را به ثمر رسانده اند. پس وظیفه شما این است که شرایطی را ایجاد کنید که افراد نهایت سعیشان را بکنند.
نود درصد از یک جلسه موفق قبل از شروعش اتفاق می افتد. شما از پیش دارای مزیت هستید: شما نیم ساعت وقت دارید که آماده شوید. این کتاب نحوه آن را به شما نشان خواهد داد.
موفق باشید!
این کتاب الکترونیکی را که توسط مدیران ایران ترجمه شده است می توانید از لنیک زیر دانلود بفرمایید .
دانلود کتاب کتاب سی دقیقه قبل از جلسه
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد نظرات: 1
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
چرا دیگران حرفم را نمی فهمند؟
گاهی ممکن است حرفی عادی بزنیم و به بدترین شکل ممکن تعبیر شود. بررسی میکنیم که چرا دیگران حرف ما را نمی فهمند؟
مهارت ارتباط با خود
شاید بتوان گفت که مهارت ارتباط با خود، مادر مهارتهای ارتباطی دیگر است و اگر بتوانیم این مهارت را در خودمان تقویت کنیم، بهتر میتوانیم با دیگران هم ارتباطی موثر برقرار کنیم.
لیست انواع مهارتهای ارتباطی
در این نوشته به این میپردازیم که ارتباط یعنی چه و برای برقراری ارتباطاتی خوب و حرفهای، به چه مهارتهایی نیاز داریم؟
راهکارهایی برای داشتن ارتباط بهتر با دیگران
دیگه چی ، سوالی که قفل مغزمان را باز میکند!
چطور کتاب بنویسیم
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
دیدگاهتان را بنویسید