۴ دستورالعمل برای برقراری ارتباطات بازاریابی مناسب و خوب
ارتباط به طرق مختلف و در نقاط تاثیر گذار برقرا می شود. شما باید پیامی متقاعدکننده تهیه کنید و ان را به تمام نقاط تاثیر گذار و هرجایی از بازار که محصولتان را عرضه می کنید بفرستید.اما چگونه کی توان پیام بازاریابی متقاعد کننده ای درست کرد؟
۱- محصول را در ذهن مشتریان جا بندازید.
لازم است کارتان را بر استراتژی جای گیری درستی بنا کنید. علاوه بر محصولاتی که بر پایه مقدمات کارتان تهیه می کنید استراتژی جای گیری گزارشی مفصل است از آنچه می خواهید مشتریان درباره محصول شما فکر و احساسا کنند . به بیانی دیگر این استراتژی چگونگی جایگیری شما در ذهن و قلب آن ها را توصیف می کند.
۲- ببینید جاذبه اصلی محصولاتتان چیست و چند پیام برانگیزاننده تهیه کنید که استراتژی جای گیری شما را منتقل کند.
اینجاست که شما باید کشف کنید که چه پیامی اصل مطلب را در مورد استراتژی جای گیری شما به وضوح منتقل می کند. اصلی ترین عبارت را انتخاب و ان را به پیامی تبدیل کنید ، پیامی که به واقع آنها را متقاعد کند.
۳- یک ایده بزرگ بیابید ایده ای که جاذبه شما را در پیامی بسیار متقاعد کننده بیان کند ومردم را به سوی شما بکشاند.
این پیام باید مقصود شما را برساند وآنها را قانع کند که حداقل یکبار محصول یا خدمت شما را امتحان کنند. و نیز باید بسیار خلاقانه باشد چون در غیر اینصورت خسته کننده می شود به طوری که هیچ کس به ان توجهی نخواهد کرد .
۴- ایده خلاقانه خود را آنقدر اصلاح و ساده کنید تا کاملا شفاف و روشن شود و با رسانه ای که با ان می خواهید پیامتان را منتقل کنید تناسب یابد.
به خاطر داشته باشید که رسانه انتخابیتان را پیام شما و نیز ایده خلاقانه ای که انتخاب می کنید تعیین می کند. برای تعریف کردن یک داستان اگر بودجه ای زیادی داشته باشید شاید تبلیغ تلویزیونی را انتخاب کنید.نسخه ای تصویری که در سایتتان اجرا شود یا یک آگهی رادیویی ممکن است هزینه ها را در مقایسه با تبلیغ تلویزیونی به نصف کاهش دهد.
گزینه دیگری هم همست که واقعا کم هزینه است می توانید از یک نقاش کارتون بخواهید مجموعه نقاشی ای را در قالب کمیک استریپ بکشد و آن هار ا در به آگهی چاپی تبدیل کند یا آنکه در سایت اینترنتیتان قراردهد.
اگر این مراحل به خوبی انجام شوند پیام بازاریابی تاثیر گذاری به وجود می آیدکه به شکلی متقاعد کننده انتقال می یابد. این کار آسان نیست اما ضروری است زیرا تهیه پیامی تاثیر گذار برای تمام ارتباطات شما لازم ومفید است.
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
فرمول طلایی فروش
گرگ وال استریت کیست؟
گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید