• Mp4 Porno
  • vinporn.com
  • خانه » مقالات مدیریتی » مدیریت بازاریابی، تبلیغات و فروش » ده ویژگی فروشندگانی که در سطح جهانی هستند.

    ده ویژگی فروشندگانی که در سطح جهانی هستند.

    فروشنده خوب

    طی سال ها، ده ویژگی مشترک را میان کارآمدترین فروشندگان تشخیص داده ام؛ فروشندگانی که به واسطه ی استعداد، تمرین یا ترکیبی از هر دو، موفق می شوند هر سال در کارشان از دیگران پیشی بگیرند. این فروشندگان کسانی هستند که استحقاق دریافت بزرگترین پاداش های شغلی را چه از نظر مالی و چه از نظر معنوی، دارند. اینها موارد مشترک آنان هستند:

    فروشنده خوب
    ۱ . هم و غم آنان رسیدن به مرحله ی بعدی است: این نمایندگان فروش می دانند که تمایل داشتن» برابر است با اقدام کردن». یعنی مشتری ای که موافقت می کند در تاریخ و زمان معینی دوباره با شما ملاقات کند، خیلی بیشتر به همکاری با شما علاقه مند است تا کسی که می گوید: «بهتر است یک وقتی در فصل آینده در این مورد صحبت کنیم.»

    ۲. آنان به اهمیت ایجاد روابط جدید روزانه واقف اند: آنانهر روز و هر طور که شده، با اشخاص جدیدی ارتباط برقرار می کنند. فروشندگانی که در سطح جهانی قرار دارند می دانند که هیچ کس همیشه در به دست آوردن مشتری موفق نیست. بلکه برعکس، آنچه موفقیت درازمدت را ممکن می سازد، اقدامی کارآمد در بازاریابی روزانه است.

    ٣. آنان برای این که بفهمند دیگران چه کاری انجام می دهند حواس خود را جمع می کنند: فروشندگان ممتاز با این تصور که دیگران به چه نیاز دارند»، از مسیر اصلی منحرف نمی شوند. در عوض سعی می کنند تا حد ممکن بفهمند طرف مقابل چه کاری انجام میدهد… و بعد تلاش می کنند راههایی بیابند تا به آنان برای بهتر انجام دادن کارهایشان کمک کنند.

    ۴. آنان پاسخ ها را پیش بینی می کنند: فروشندگان ممتاز غافلگیر نمی شوند. آنان می دانند چطور با موانعی که بر سر راهشان قرار می گیرند برخورد کنند و از قبل، تغییر دهنده های مؤثری را تدارک می بینند و آنها را بلافاصله و با اطمینان خاطر ارائه می دهند.

    فروشنده خوب
    ۵. آنان لزوم بافتن مخاطبان جدید را درک می کنند فروشندگان سرشناس می دانند که مبادلات اولیه با مخاطبان جدید، «مشتریان» را به وجود می آورند و «مشتریان» به فروش منجر می شوند. عدم جریان ارتباط رو در رو با افراد جدید در نهایت هر جریان در آمدی را به کلی می خشکاند.

    ۶. آنان پاسخ های «نه» را می شمارند و پاسخ های «بله» را نمی شمارند: در حقیقت، فروشندگانی که در سطح جهانی هستند می دانند که تعداد معینی از جواب های «نه» یک جواب «بله» را ممکن می سازد. یعنی هر پاسخ «نه» کلی می ارزد! مشاهیر عرصه ی فروش، ضرایب شخصی خود را مشخص می کنند و در حین دریافت پاسخ های «نه»، آنها را میشمارند.

    ۷. آنان به ضرورت تأیید صحت اطلاعات واقفاند: فروشندگان طراز اول می دانند که هرچه بیشتر با مخاطب ارتباط داشته باشند کیفیت اطلاعاتی که به دست می آورند بهتر خواهد بود. آنان می دانند که قبل از ارائه ی یک پیشنهاد رسمی لازم است صحت همه ی آنچه در مورد مخاطب
    فهمیده اند تأیید شود.

    ۸. آنان از مدیران و سایر مسؤولان شرکت به بهترین شکل استفاده می کنند: فروشندگان ممتاز می دانند که «دخالت دادن مدیر در مکالمه» یا «ارتباط برقرار کردن با افراد فنی» روشی کارساز برای ادامه ی ارتباط با مشتری است. به همین جهت از این که سایر مسؤولان سازمان بخواهند در ملاقات آتی حضور داشته باشند، واهمه ای ندارند.

    ۹. آنان وقت زیادی را صرف یادگیری می کنند. فروشندگانی که در سطح جهانی هستند همیشه در جستجوی راههای جدید برای اصلاح کردن خود هستند. نگرش آنان ساده است: اگر تنها یک طرح در کتاب، نوار صوتی یا برنامه ی آموزشی پیدا کنند و بتوانند آن را به نحوی سودمند به کار بندند، از دیگران پیشی گرفته اند.

    ۱۰. آنان باور دارند که بهترین هستند. مشاهیر عرصه ی فروش با تصوری قاطع و ساده از این که به کار خود واردند و موقعیتشان برای کمک به مشتریان خود بهتر از هر کس دیگر است، روزشان را شروع می کنند.

    اگر شما تمام این ویژگی ها را در فروش خود به کار بگیرید، تردید ندارم که در فروش تلفنی یا در هر زمینه ای به عنوان فروشنده خوب ، موفق خواهید بود.

    مشاهده محصول

    مشاهده محصول

     

    همچنین ببینید

    روابط عمومی در بازاریابی

    روابط عمومی در بازاریابی پرسش اصلی در این مبحث می تواند این باشد که روابط …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.