آموزش وردپرس

یک نمونه گیمیفیکیشن ایرانی در بازاریابی

گیمیفیکیشن چیست ؟ استفاده از المان ها و تفکرات بازی گونه، در زمینه هایی که ماهیت بازی ندارند.

مفهوم گیمیفیکیشن را هم اکنون میتوان در بسیاری از زمینه های تجاری و محصولات، آموزشهای اجتماعی، پزشکی، درمان اختلالات فکر و ذهنی، درمان فراموشی و یا حتی آموزش های نظامی مشاهده کرد، و چیزی که در همه ی آنها مشترک میباشد سعی در بیشینه کردن یادگیری و درگیر ساختن کاربر با محصول (و یا مفهوم مورد نظر) است.

gamecification

در حقیقت، از گیمیفیکیشن میتوان جهت ایجاد جذابیت در یادگیری، انجام فرآیند های تکراری و یا کارهای غیر جذاب برای مقاصد غیر بازی گونه استفاده ی نمود، و این خاصیت را میتوان مهمترین دلیل فراگیری این زمینه جدید در عرصه های مختلف دانست.

در سه صنعت تبلیغات و بازاریابی ، سرگرمی و تکنولوژی،  بازی سازی تا کنون توانسته است ، حضور بسیار موفق و عملی داشته  باشد  اما نمونه های مختلف موفقی در صنایع دیگر هم وجود دارد و این روند به شکلی جدید در حال رشد  است .

نمونه ی زیر تلاش دوستان ما در مدیران ایران است برای استفاده از این تکنیک در بازاریابی

برای مشاهده اش لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.

http://modiriran.ir/dba/index.php?p=72

خیلی خوشحال می شویم که شما هم نظرات درمورد آن بفرمایید. به رسم سپاس به تمام دوستانی که نظرات ارزشمند خودشان را به ایمیل info@modiriran.ir با عنوان game ارسال کنند مدیران ایران جایزه ای تقدیم خواهد کرد.


-= لینک کوتاه این مطلب =-

این مطالب را از دست ندهید :
- با آزمون دیسک، شناخت فوق العاده ای نسبت به خودتان یا همکارانتان بدست بیاورید: اطلاعات بیشتر ...
- تا حالا معجون مدیریت زمان رو امتحان کردید ؟
- وقتتون کمه و علاقمند به بروز رسانی اطلاعات مدیریتی تون هستید ؟
- با کانال تلگرامی مدیران ایران، همیشه بروز باشید ...


همچنین ببینید

اصول بازاریابی

اصول بازاریابی در سازمان شبکه ای

تکامل سازمانهای شبکه ای این تقاضارا ایجاد کرده است که کارشناسان و متخصصان برای یادگیری …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *