یک نمونه گیمیفیکیشن ایرانی در بازاریابی

یک نمونه گیمیفیکیشن ایرانی در بازاریابی

گیمیفیکیشن چیست ؟ استفاده از المان ها و تفکرات بازی گونه، در زمینه هایی که ماهیت بازی ندارند.

مفهوم گیمیفیکیشن را هم اکنون میتوان در بسیاری از زمینه های تجاری و محصولات، آموزشهای اجتماعی، پزشکی، درمان اختلالات فکر و ذهنی، درمان فراموشی و یا حتی آموزش های نظامی مشاهده کرد، و چیزی که در همه ی آنها مشترک میباشد سعی در بیشینه کردن یادگیری و درگیر ساختن کاربر با محصول (و یا مفهوم مورد نظر) است.

gamecification

در حقیقت، از گیمیفیکیشن میتوان جهت ایجاد جذابیت در یادگیری، انجام فرآیند های تکراری و یا کارهای غیر جذاب برای مقاصد غیر بازی گونه استفاده ی نمود، و این خاصیت را میتوان مهمترین دلیل فراگیری این زمینه جدید در عرصه های مختلف دانست.

در سه صنعت تبلیغات و بازاریابی ، سرگرمی و تکنولوژی،  بازی سازی تا کنون توانسته است ، حضور بسیار موفق و عملی داشته  باشد  اما نمونه های مختلف موفقی در صنایع دیگر هم وجود دارد و این روند به شکلی جدید در حال رشد  است .

نمونه ی زیر تلاش دوستان ما در مدیران ایران است برای استفاده از این تکنیک در بازاریابی

برای مشاهده اش لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.

http://modiriran.ir/dba/index.php?p=72

خیلی خوشحال می شویم که شما هم نظرات درمورد آن بفرمایید. به رسم سپاس به تمام دوستانی که نظرات ارزشمند خودشان را به ایمیل info@modiriran.ir با عنوان game ارسال کنند مدیران ایران جایزه ای تقدیم خواهد کرد.

همچنین ببینید

فروش بیشتر

برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم؟

برای فروش بیشتر چگونه بنویسیم؟ این سوالی است که خیلی از کسانی که تبلیغی را …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *