پنج ابزار آنلاین برتر تحقیقات بازاریابی -۲
تحقیقات بازاریابی همانطور که در بخش اول هم گفته شد یکی از کلیدی ترین پایه های لازم برای شروع یک کسب کار یا ارائه یک محصول و خدمت جدید است .
در آنجا به طبقه بندی ابزارهای آنلاین برتر تحقیقات بازاریابی اشاره کردیم .
اکنون می خواهیم ، نمونه هایی از آنلاین برتر تحقیقات بازاریابی را خدمت شما معرفی کنیم .
Buzz Sumo
با جستجوی کلمات و عبارات کلیدی میتوانید بفهمید چه نوع مطالبی در شبکههای اجتماعی بیشتر از بقیه به اشتراک گذاشتهشدهاند.
|
Shared Count
به شما امکان رهگیری تعداد به اشتراک گذاشته شدن، لایک ها و توئیت های URLهای خود را مشاهده کنید.
|
Similar Web
ابزار تخمین زننده ترافیک برای اطلاع از ترافیک هر نوع سایت. همچنین اطلاع از منبع ترافیک، بازدید متوسط از وبسایت و نرخ ترک سایت. |
KISSmetrics
ابزاری برای رهگیری، آنالیز و بهینهسازی کارایی بازاریابی دیجیتال. |
Wordtracker
ابزار جستجوی کلمات کلیدی برای کشف کلمات کلیدی با کارایی بالا |
Moz Analytics
سایت شما را بررسی میکند، رنک شما و تعداد لینکهای شما را بررسی میکند و به شما نشان میدهد رقبا مشغول به چه کاری هستند. |
Keyword Discovery
ابزاری برای یافتن کلمات کلیدی که در SEO سایت به شما کمک میکند. |
سایتهایی که معرفی شدند به شکل معمول توسط تحقیقات بازار اینترنتی از سبد ابزارهایی هستند که تیم مارکتینگ آنلاین مدیران ایران مورد استفاده قرار میگیرند و استفاده درست از ابزارهای مختلف به شکلی جدی می تواند در تصمیم گیری های مدیران کسب و کارهای مختلف اثر گذار باشد .
معمولا مدیرانی که مفهوم تحقیقات بازاریابی آنلاین را برای مشورت در تصمیم گیری های خودشان در نظر دارند با هزینه ی کمتر با ریسک های بازار مواجه می شوند.
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز / 5. تعداد نظرات:
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید