بازاریابی از طریق وبلاگ

۳ مرحله در بازاریابی از طریق وبلاگ

اصل مطلب:

0 (0) بازاریابی از طریق وبلاگ اگر بتوانید تصور کنید که وبلاگ شما مرکز کهکشان بازاریابی خودش است، موفق به

...
آنـچه در این مقاله می‌خوانیم
0
(0)

بازاریابی از طریق وبلاگ

اگر بتوانید تصور کنید که وبلاگ شما مرکز کهکشان بازاریابی خودش است، موفق به گسترش دادن آن بصورت مناسب و موثر خواهید بود. آن هنگام این وبلاگ شما از پتانسیل بیشتری برای ایجاد نتایج بیشتر در غالب ترافیک خواهد داشت، که سپس می توانید آنها را به مشتری بالقوه و سپس مشتری نهایی تبدیل کنید که نتیجه آن توسعه و کمک بیشتر به استراتژی کلی بازاریابی شما می بود.

رشد و توسعه وبلاگ بازاریابی درونگرا هاب اسپات را در نظر بگیرید. ما یک استراتژی بازاریابی از طریق وبلاگ را توسعه داده ایم که منجر به نتایج بزرگ و خوبی برای ما شده است. این روزها، وبلاگ هاب اسپات ۱۲% از مشتریان بالقوه جدید را برای هاب اسپات ایجاد می کند.

در بازاریابی از طریق وبلاگ ۳ مرحله مهم وجود دارد که عبارتست از :

۱- کاری انجام دهید تا وبلاگ شما دیده شود: خوانندگان جدید و ترافیک بیشتر را جذب وبلاگ خودتان بکنید.

۲- بازدید کنندگان خود را تبدیل به مشترکین خود کنید: بازدید کنندگان خود را تبدیل به مشترکین جدید کنید، مشترکینی که باز هم به سایت شما سر می زنند.

۳- مبلغان جدید و ذی نفوذ بیابید: از شبکه ارتباطات و مبلغین کنونی خود استفاده کنید و با ارائه محتوای مناسب اقدام به جذب مخاطب جدید کنید.

شما به این مراحل به عنوان مراحل یک چرخه نگاه می کنید. اگر یک استراتژی بازاریابی از طریق وبلاگ داشته باشید و در آن از این سه مرحله استفاده کنید، مبلغینی که در اختیار دارید و از آنها در مرحله ۳ استفاده می کنید، خودشان بصورت خودکار اقدام به راه اندازی مجدد این چرخه بعد از مرحله ۳ می کنند، یعنی در مرحله ۱ دوباره اقدام به جذب خوانندگان جدید می کنند که شما می توانید در مرحله ۲ آنها را تبدیل به مشترکین جدید کنید. این چرخه همانند یک کهکشانی که بطور دائم در حرکت است به حرکت دائمی خود ادامه می دهد.

منبع: هاب اسپات ، ترجمه : مدیران ایران


دوره جامع آموزش بازاریابی درون گرا – جاذبه ای

همه چیز تغییر کرده است و روش های بازاریابی هم همینطور
اگر مانند قبل بخواهیم برای فروش محصولاتمان بازاریابی کنیم، شاید قسمت عمده ای از بازارهای جدید را از دست بدهیم
این دوره بصورت کامل و کاربردی، به آموزش روش بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای که ترجمه هایی برای اینباند مارکتینگ هستند، می پردازد
این روش برای همه کسب و کارها می تواند سودمند باشد

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

آموزش پیشنهادی

دوره جامع هوش مصنوعی برای مدیران

قیمت اصلی: 14,000,000 تومان بود.قیمت فعلی: 7,700,000 تومان.

آموزش پیشنهادی

ارتش تک نفره با هوش مصنوعی

قیمت اصلی: 4,900,000 تومان بود.قیمت فعلی: 1,290,000 تومان.

مقالات پیشنهادی

1 نظر در “۳ مرحله در بازاریابی از طریق وبلاگ

  1. niazeati گفت:

    از شما بابت ارسال این مطلب مفید و کاربردی تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهارده =

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.