۳ مرحله در بازاریابی از طریق وبلاگ
بازاریابی از طریق وبلاگ
اگر بتوانید تصور کنید که وبلاگ شما مرکز کهکشان بازاریابی خودش است، موفق به گسترش دادن آن بصورت مناسب و موثر خواهید بود. آن هنگام این وبلاگ شما از پتانسیل بیشتری برای ایجاد نتایج بیشتر در غالب ترافیک خواهد داشت، که سپس می توانید آنها را به مشتری بالقوه و سپس مشتری نهایی تبدیل کنید که نتیجه آن توسعه و کمک بیشتر به استراتژی کلی بازاریابی شما می بود.
رشد و توسعه وبلاگ بازاریابی درونگرا هاب اسپات را در نظر بگیرید. ما یک استراتژی بازاریابی از طریق وبلاگ را توسعه داده ایم که منجر به نتایج بزرگ و خوبی برای ما شده است. این روزها، وبلاگ هاب اسپات ۱۲% از مشتریان بالقوه جدید را برای هاب اسپات ایجاد می کند.
در بازاریابی از طریق وبلاگ ۳ مرحله مهم وجود دارد که عبارتست از :
۱- کاری انجام دهید تا وبلاگ شما دیده شود: خوانندگان جدید و ترافیک بیشتر را جذب وبلاگ خودتان بکنید.
۲- بازدید کنندگان خود را تبدیل به مشترکین خود کنید: بازدید کنندگان خود را تبدیل به مشترکین جدید کنید، مشترکینی که باز هم به سایت شما سر می زنند.
۳- مبلغان جدید و ذی نفوذ بیابید: از شبکه ارتباطات و مبلغین کنونی خود استفاده کنید و با ارائه محتوای مناسب اقدام به جذب مخاطب جدید کنید.
شما به این مراحل به عنوان مراحل یک چرخه نگاه می کنید. اگر یک استراتژی بازاریابی از طریق وبلاگ داشته باشید و در آن از این سه مرحله استفاده کنید، مبلغینی که در اختیار دارید و از آنها در مرحله ۳ استفاده می کنید، خودشان بصورت خودکار اقدام به راه اندازی مجدد این چرخه بعد از مرحله ۳ می کنند، یعنی در مرحله ۱ دوباره اقدام به جذب خوانندگان جدید می کنند که شما می توانید در مرحله ۲ آنها را تبدیل به مشترکین جدید کنید. این چرخه همانند یک کهکشانی که بطور دائم در حرکت است به حرکت دائمی خود ادامه می دهد.
منبع: هاب اسپات ، ترجمه : مدیران ایران
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
فرمول طلایی فروش
گرگ وال استریت کیست؟
گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
از شما بابت ارسال این مطلب مفید و کاربردی تشکر میکنم