۹ نکته سئو که اول از همه باید اجرا کنید – بخش اول
دنیای سئو برای افرادی که به آن آشنایی ندارند میتواند سردرگمکننده باشد. حتی اگر دانش کافی در زمینهی سئو داشته باشید نیز، رعایت نکات سئو زمان قابل توجهی را از شما خواهد گرفت. اگر به تازگی میخواهید روی سئوی یک سایت کار کنید، چه مواردی را باید اول از همه در برنامه قرار دهید؟
در ادامه به ۹ موردی اشاره میکنیم که انجام دادن آنها براس سئو و بهینه سازی موقعیت سایت ما در موتورهای جستجو ضروری هستند:
۱. Google Analytics را راهاندازی کنید. یا اگر مایلید میتوانید از آنالایزورهای دیگر استفاده کنید. به آنالیزوری که هاست شما ارائه میدهد اکتفا نکنید زیرا معمولاً بسیار ابتداییاند و با افزایش دانش شما راجع به نحوهی استفاده از آنالیزورها، برای شما جوابگو و کافی نخواهند بود.
سعی کنید در همان ابتدای راهاندازی سایت، آنالیزور خود را نیز نصب کنید زیرا بدینترتیب خواهید توانست سابقهی فعالیتهای سایت را از همان ابتدا ثبت و دنبال کنید. Google Analytics انتخاب بسیار خوبی است زیرا هم رایگان است و هم ابزار قدرتمندی محسوب میشود.
بعد از راهاندازی آنالیزور، حتماً یاد بگیرید که چطور باید حجم بازدید ارگانیک جستجو را چک کنید؛ و به طور خاص، حجم بازدیدی که از طرف گوگل به سمت سایت شما فرستاده میشود. فقط کافی است تا آنالیزور را باز کنید و به ترتیبی که در عکس نمایش داده شده، مراحل را طی نمایید:
این اولین قدم بود. شما همچنین نیاز دارید تا ردگیری تبدیل (Conversion Tracking) را هم راهاندازی کنید تا ببینید این حجم از بازدید ارگانیک چقدر برای کسبوکار شما سوددهی داشته است.
یک راهنمای جامع دربارهی راهاندازی Conversion Tracking Google Analytics را میتوانید از اینجا بخوانید. (در این مورد در دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ مفصل خواهیم گفت.)
این کار نیز حتماً باید انجام شود زیرا به شما کمک میکند تا سود نهایی خود را محاسبه کنید و این مسئلهی بسیار مفیدی است. اگر به صورت مستقیم محصولاتی را در سایت نمیفروشید، یک سری معیارهای دیگری را بسنجید که به شما کمک میکنند متوجه شوید آیا بازدید ارگانیک برای کسبوکار شما سوددهی داشته است یا خیر؛ معیارهایی مانند درخواستها برای برقراری ارتباط، میزان بازدید از صفحههای مهم و غیره.
بخش های بعدی این آموزش را باهم در وب سایت مدیران ایران خواهیم خواند .
اگر به این موضوع علاقمند هستید و می خواهید به شکل حرفه ای آنرا بیاموزید حتما دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ را بررسی کنید .
نوشته شده توسط Eric Enge | ترجمه اختصاصی توسط مدیران ایران | دوره آچار فرانسه اینترنت مارکتینگ
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات: 1
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
مدیریت مالی در شرایط بحرانی
بهره وری چیست و چطور بهره وری را افزایش دهیم؟
چطور در دام کلاهبرداری های جدید نیفتیم
در شرایط خاص فعلی، شرایط برای کلاهبرداری بسیار مهیا است!
در این مطلب و وبینار، روشهای کلاهبرداری و راههای تشخیص آن را با هم مرور میکنیم.
کاربردها و ابزارهای هوش مصنوعی
هوش مصنوعی این روزها جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای همه ما را تحت تاثیر قرار داده است در این صفحه به مطالب و منابع مفیدی برای استفاده از هوش مصنوعی پرداخته ایم .
تحلیل هزینه – فایده چیست ؟
تحلیل هزینه – فایده روشی نظام مند برای تخمین زدن نقاط قوت و ضعف گزینه های مختلف و انتخاب و تصمیم گیری بین آنها باشد .
ناهماهنگی شناختی چیست؟ راههای کاهش ناهماهنگی شناختی
ناهماهنگی شناختی (تعارض شناختی) برای توصیف ناراحتی ذهنی استفاده میشود که ناشی از داشتن دو اعتقاد، ارزش یا نگرش متضاد با اعمال و واقعیت های بیرونی استفاده می شود. ناهماهنگی شناختی باعث ایجاد حس رنجش روحی درونی می شود ، تصمیم گیری های ما را ضعیف و بهره وری مان را در زندگی شخصی و حرفه ای کم می کند .
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید