• Mp4 Porno
  • vinporn.com
  • خانه » مقالات مدیریتی » توسعه فردی مدیران » خلاقیت و نوآوری » اصلی ترین روندها و ابزارهای گیمیفیکیشن
    گیمیفیکیشن
    گیمیفیکیشن

    اصلی ترین روندها و ابزارهای گیمیفیکیشن

    گیمیفیکیشن (بازی سازی) از مدت ها قبل با ما همراه بوده است و از آنجا که تنوع در آن زیاد است می توان عملا آن را در هر کسب و کاری بکار برد.

    زیبایی بازی سازی در این است که می توان آن را برای اهداف مختلف استفاده کرد، از گیمیفیکیشن برای بازاریابی، ایجاد فرهنگ سازمانی، مدیریت پروژه، استخدام و حتی مراقبت از سلامت کارکنان استفاده کرد.

    اصلی ترین روندها و ابزارهای  گیمیفیکیشن :

    گیمیفیکیشن
    گیمیفیکیشن

     

    اصلی ترین روندها و ابزارهای  گیمیفیکیشن :

    1. تعیین یک هدف مشخص
    2. مرحله بندی کردن مسیر تا رسیدن به هدف
    3. مشوق های میان راه  (امتیاز ها)
    4. مشوق های اجتماعی ( در بازی با دوستان و آشنایان و یا افراد یک گروه)
    5. افزایش منطقی روال سختی بازی
    6. چالش های جانبی و تجربه های مختلف که علاقه مندی به ادامه را بالا نگه می دارند

    ترجمه : مدیران ایران

    همچنین ببینید

    آیا شما هم دلتان می­خواهد خلاقیت داشته باشید؟

    فرایند خلاقیت آیا شما هم دلتان می­خواهد ایده ­های جدیدی داشته باشید؟  یا این­که فکر …

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

     

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.