• 02144841991
  • info@modiriran.ir
Telegram Whatsapp
  • عضویت در باشگاه مدیران
  • فروشگاه
  • ما چیکار میکنیم؟
مدیران ایران
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
ورود و ثبت نام
0 تومان 0 Cart
0 تومان 0 Cart
ورود و ثبت نام
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
  • مشاوره و کوچینگ
    • کوچینگ چیست
    • کوچینگ برای سازمان ها
    • درخواست جلسات مشاوره یا کوچینگ
  • دوره های آموزشی
  • خدمات آموزش سازمانی
  • باشگاه مدیران
  • همکاری در فروش
مدیران ایران

استفاده از فرآیندهای اثرگذاری

0
(0)
 استفاده از فرآیندهای اثرگذاری
استفاده از فرآیندهای اثرگذاری

اینها منابعِ خوبی برای اثرگذاری هستند. چطور باید ازآنها استفاده کنیم :

یک ، اگر قانون ، استاندارد ، پروسه کاری و مواردی از این دست در موردِ مخاطبِ شما وجود دارد به آنها اشاره کنید.

دو ، اگر عدم رعایتِ حرفهای شما سبب میشود که مخاطب از حدودِ قانونی عبور کند و یا استانداردها را بشکند این را گوشزد کنید.

سه ، طوری این مسایل را مطرح نکنید که مغرور بنظر برسید. یادتان باشد که شما میخواهید طولانی مدت اثر گذار باشید.

چهار ، طوری رفتار کنید که مخاطبتان استقبال کند نه اینکه احساس کند با سیاست ها تنبیه شده است.

بگذارید این را با مثال بگویم :

مثلاً به یک شرکتِ هواپیمایی بگویید که روی سایتتان دیدم که شما متعهد به رضایت مشتریان هستید درست است ؟ جواب میدهند بله.

انوقت بگویید متاسفانه سرویسِ شما به اشتباه ، بلیتِ پرواز من را کنسل کرده است ، خوب چطور می توانیند این مشکل را حل کنید.

پنج ، در ابتدا با مخاطب همدلی و همدردی کرده و سپس از نکاتِ مثبت اجرای قانون یا استاندارد بگویید تا احساسِ اجبار نکند.

مثلاً بگویید که میدانم پر کردنِ این فرم ها کمی مشکل است اما خوبی آن این است که با تکمیلِ انها میشود از منافعِ شرکتتان دفاع کرد.

به خاطر داشته باشید ، طوری از این متد استفاده کنید که معنی اجبار ندهد.

 ایجاد حسِ کمیابی و ضرورت

فرصت هایی که برای مدتی محدود ارائه میشوند ، معمولا تشویق کننده هستند. به عنوانِ مثال کولین زات توانست با همین روش رکورد فروشِ ۲۰ سالۀ لوازم خانگی در شبکه های تلویزیونی را بشکند.

او فقط کمی در آگهی های تبلیغاتی که پخش میشد ، دستکاری ایجاد کرد. به جای اینکه تبلیغ کند :

همین حالا تماس بگیرید ، اپراتورها منتظرن.

جمله زیر را تبلیغ کرد :

اگه اپراتورها مشغول بودن ، لطفاً دومرتبه تماس بگیرید.

این برای مخاطبان این پیام را داشت که اگر تعلل کنند ، موقعیت را از دست میدهند.

در زمانِ پخشِ آگهی همین تغییرِ کوچک نتایجی بزرگ در تماس ها و فروش ها داشت.

این مطلب را ازدست ندهید!

پیام استراتژیک در برند سازی

خوب چه کنیم :

یک ، باید روشن کنیدکه همین الان اقدام کنند وگرنه دیر میشود.

دو ، همیشه روی پول تمرکز نکنید ، بلکه میتوانید از محدودیت های زمانی ، اطلاعاتی ، پشتیبانی و منابع استفاده کنید.

سه ، تحقیقات نشان داده که حس از دست دادن ،  قویترین محرک ایجادِ حس کمیابی است ، بنابراین به آنها بگویید که اگر عجله نکنند چه چیزی را از دست میدهند.

مدیران ایران

 

این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد نظرات: 0

اشتراک گذاری:
در تلگرام
کانال ما را دنبال کنید!
در اینستاگرام
ما را دنبال کنید!
Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017
در آپارات
ما را دنبال کنید!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

بولت‌ژورنال- ابزار برنامه‌ریزی
بولت‌ژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
از چه ابزاری برای مدیریت زمان استفاده کنیم؟‌ این پرتکرار ترین سؤالی است که در...
درآمدزایی
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
مورد مطالعه: مؤسسه آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی مجازی نور طوبی (بهار 1400) مقدمه: مؤسسه...
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
فروش اینترنتی بیشتر، یک‌شبه و اتفاقی به دست نمی‌آید. برای فروش اینترنتی بیشتر، باید نکات...
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
در مطلبی با عنوان «فرمول طلایی فروش»، مواردی را بررسی کردیم که در فروش، بسیار...
فرمول طلایی فروش
موتور محرکۀ هر کسب‌وکاری، بخش فروش آن است.اما فروش مبحث بسیار گسترده‌ای است. چطور می‌توان...
گرگ وال استریت
گرگ وال استریت کیست؟

گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.

قدیمی تر آثار افزایش تورم در کالاهاى غیر قابل مبادله non-tradable goods
جدیدتر ۹ درس جاودانه رهبری از کوروش بزرگ +دانلود فایل صوتی مقاله

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

11 + 20 =

 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

جستجو برای:
فرصتی برای شبکه سازی حرفه ای

آموزش جامع هوش مصنوعی برای مدیران
آموزش هوش مصنوعی
کاملترین دوره آموزشی هوش مصنوعی
دوره های آموزشی مدیران
فروشگاه محصولات مدیران ایران
دوره های آموزشی به روز و کاربردی
کانال مدیران ایران
کانال تلگرام مدیران ایران
سیستم‌سازی
سیستم سازی چیست
کوچینگ
همه چیز درباره کوچینگ
اینستاگرام
اینستاگرام مدیران ایران
کتاب مدیریت زمان



سرمایه گذاری آنلاین
Nobitex Referral Campaign Banner
خرید بیت کوین با کمترین مبلغ
Nobitex Referral Campaign Banner
دربـاره مـا

ماموریت ما، کمک به توسعه کسب‌ و کارها و رونق دادن به آنها است و این کار را با آموزش‌ها، مشاوره‌ها و جلسات کوچینگ انجام می‌دهیم.

دسترسی سریع
  • کوچینگ چیست؟
  • تماس با ما
  • درباره ما
  • مقالات
تـماس بـا مـا
  • کرج- خ دوم شرقی شاهین ویلا- پلاک 15- واحد 1
  • 02634209344
  • 02144841991
  • info@modiriran.ir
مجوزها و نماد ها
Envelope Twitter Youtube Facebook Linkedin Instagram icon--white Telegram Whatsapp
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت «مدیریت اطلاعات پویا مهارت» می‌باشد. | پشتیبانی با پشتیبان وردپرس

در این سایت، از کوکی‌ها استفاده می‌شود تا بتوانیم تجربه مرتبط‌تری به شما ارائه دهیم.
لطفاً با زدن دکمه "پذیرش همه" با عملکرد کوکی‌ها و دریافت سرویس بهتر، موافقت کنید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر"تنظیمات کوکی‌ها" را بزنید.
تنظیمات کوکی‌هاپذیرش همه
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
همیشه فعال
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
کوکیمدتتوضیحات
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT