راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتریان
یکی از دلایل اصلی که مشتریان خرید نمیکنند عدم اعتماد است وفروشنده ای که در صدد است فروش خویش را افزایش دهد باید سیاست هایی را به کار گیرد تا در مشتریان اعتماد ایجاد نماید.
راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتریان
عواملی که در مشتریان اعتـماد ایجاد می کند عبارتند از:
- نام تجاری شناخته شده (کاتلر، کاتلر در مدیریت بازار)
سبب تسهیل در تصمیم گیری که دارایی های نامشهود شرکتها محسوب میشود
- گواهی نامه ها (کوک، پیش به سوی کار آفرینی)
با در معرض دید قرار دادن هم در اطلاع رسانی از آن استفاده می شود و هم ایجاد اعتـماد میکند
- لوح تقدیرها و سوابق
- رضایت نامه از مشتریان دیگر
- اثبات قول ها
- ظاهر و آراستگی
- تصویب قوانین خاص و پایبندی به آنها
- همچنین داشتن حق امتیاز یا مجوز
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد نظرات: 1
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهای برون رفت از کاهش درآمد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی در ایران
10 نکته برای فروش اینترنتی بیشتر
معرفی انواع فروشگاه اینترنتی
فرمول طلایی فروش
گرگ وال استریت کیست؟
گرگ وال استریت، نام لقبی است که به جردن بلفورت ، یکی از فعالان سرشناس بورس در وال استریت (بازار بورس آمریکا) داده شده است . داستان پر فراز نشیب زندگی جردن بلفورت جذابیت زیادی دارد که برای اهالی کسب وکار نکته های قابل توجه زیادی دارد.
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید