یکی از دلایل اصلی که مشتریان خرید نمیکنند عدم اعتماد است وفروشنده ای که در صدد است فروش خویش را افزایش دهد باید سیاست هایی را به کار گیرد تا در مشتریان اعتماد ایجاد نماید.

 

راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتریان
راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتریان

راهکارهای ایجاد اعتماد در مشتریان

عواملی که در مشتریان اعتماد ایجاد می کند عبارتند از:

  • نام تجاری شناخته شده (کاتلر، کاتلر در مدیریت بازار)

سبب تسهیل در تصمیم گیری که دارایی های نامشهود شرکتها محسوب میشود

 

  • گواهی نامه ها (کوک، پیش به سوی کار آفرینی)

با در معرض دید قرار دادن هم در اطلاع رسانی از آن استفاده می شود و هم ایجاد اعتماد میکند

 

  • لوح تقدیرها و سوابق
  • رضایت نامه از مشتریان دیگر
  • اثبات قول ها
  • ظاهر و آراستگی
  • تصویب قوانین خاص و پایبندی به آنها
  • همچنین داشتن حق امتیاز یا مجوز
این مطلب رو هم از دست ندید:
  یازده نکته برای فروش بیشتر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

 

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.