۵۷ راز موفقیت یک فروشنده خوب !
در این مطلب به طور خلاصه به بیان ۵۷ راز موفقیت یک فروشنده خوب اشاره می کنیم
- بیان این پیام که اعتماد به شما کار درستی است.
- با تمام وجود به کار بپردازید.
- حواس خود را جمع کنید .
- برنامه های روزانه داشته باشید .
- راست بگویید. به خاطر سپردن حقیقت ساده تر است.
- دقت کنید وسایل کیف شما مرتب باشد .
- خودتان را به اعتبار بفروشید. یعنی برای خودتان اعتبار قایل شوید.
- به حرفه و شغل خود افتخار کنید.
- سعی کنید همیشه در جریان آخرین اطلاعات قرار بگیرید.
- مطالعه بروشور های مربوط به کالای خودتان و کالاهای سایر رقبا .
- با دید منفی و نا امیدانه پا به میدان نگذارید.
- روحیه رقابت و خطر کردن را برای خود تقویت کنید.
- صادق بودن با خود راجع به ماهیت موسسه ای که برایش کار می کنید.
- کمک به همکاران خود در فرصت های مناسب .
- قبول مسئولیت شکست ها.
- خوش برخورد باشید و بد بدرقه نباشید.
- بذله گو باشید و مودب. در همه حال به یاد داشته باشید که موفقیت حق شماست و هیچکس به اندازه شما استحقاق آن را نداشته است.
- خجالتی نباشید.معرفی شده های جدید خونی است که برای ادامه حیات فروشندگی لازم است.
- احساس مشتری را درک کنید.
- خودتان را به جای مشتری بگذارید.
- نیاز های مشتری را پیدا کنید.
- وانمود کنید یک مشاور هستید که واقعاً هم اینگونه است.
- مشتری را همواره سرمایه اصلی بدانید.
- همیشه حرف های مشتری را یادداشت کنید.
- کالا و خدمات را از دید مشتری بسنجید.
- ارتباط خود را با مشتری پیگیری کنید.
- با مشتری ارتباط نزدیک و دوستانه برقرار کنید.
- ارتباط خود را با مشتری های قدیم قطع نکنید.
- هرگز در برخورد با مشتری تبعیض قائل نشوید.
- به این اعتقاد برسید که مشتری کودن و بی اطلاعات نیست.
- هرگز از مشتریان دایمی و قدیمی غافل نشوید.
- حرکات و رفتار مناسب با مشتریان داشته باشید.
- از شوخی و خنده های بلند بپرهیزید.
- با صدای متین و آرام صحبت کنید.
- اگر مشتریان بذله کو هستند، فقط گوش کنید و تبسم بر لب داشته باشید.
- تشخیص دهید بیان خود را چگونه شروع کنید، چگونه و چطور بگویید.
- در برخورد با مشتریان عصبانی، متانت و بردباری پیشه کنید.
- به انتقاد مشتریان گوش دهید و از هر گونه بی توجهی خودداری کنید.
- به جای مجبور کردن مشتری، بکوشید او را آگاه کنید.
- حتی المقدور از شواهد و نمونه ها استفاده کنید.
- با مشتری چاپلوسانه و حقارت آمیز برخورد نکنید.
- برای دریافت سفارش از مشتری دست پاچه نشوید.
- در هیچ شرایطی مشتری را دست کم نگیرید.
- سازگار کردن کالا یا خدمات با نیاز مشتری.
- از پاسخ رد مشتری دل آزرده و ناامید نشوید.
- فریب طرح های بزرگ و پرسود را نخورید.
- روز بعد از دیدارتان به مشتری تلفن کنید با به او نامه بنویسید.
- بگویید برای کجا کار می کنید و چه می فروشید.
- به هنگام صحبت راجع به مسئولین موسسه با احترام لازم که نشان شخصیت آن هاست از آن ها یاد کنید و به یاد داشته باشید، شما نیز جزیی از موسسه هستید.
- مشکلات زندگی و سختی های زندگی نباید کوچکترین تأثیر منفی در محیط کار و کاهش در خدمات شما داشته باشد و از بیان آن در محیط کار خودداری کنید.
- برای گروه های بازرگانی و عادی سخنرانی کنید.
- از نصب تابلوهای شعاری که بار عاطفی دارد، شدیداً خودداری کنید.
- خودتان را بشناسید و باور کنید.
دوره آموزشی قیف فروش
- چطور بیشتر و بیدردسر بفروشم؟
- فروشندههای موفق از چه روشی استفاده میکنند؟
- چطور هیچوقت در فرایند فروش، نه نشنوم؟
- چطور این همه محصولی که روی دستمان مانده را بفروشم؟
- محصول ما که خوب است، پس چرا فروش نمیرود؟
- کاش میشد فرایند فروش را خودکار کرد!
اگر شما هم این سوالات و دغدغهها را دارید، دوره آموزشی قیف فروش را به شما پیشنهاد میدهیم.
مارکتنینگ ۴: نسل جدید مارکتینگ
مارکتنینگ ۴.۰ ، نسل جدید بازاریابی پاسخ به جامعه ای ایست که از تبلیغات بسیار خسته شده است. حوصله تبلیغات هجومی را ندارد و دیگر همچون گذشته تصمیم به خرید نمی گیرد!
باوجود آنکه از معرفی بازاریابی نسل سوم فلیپ کاتلر چندان نگذشته است ، با هوشمندی بسیار شرایط تغییر جامعه را بخوبی درک کرده است و نسل جدیدی از بازاریابی را به علاقمندان مباحث بازاریابی و فروش عرضه کرده است .
بازریابی نسل چهارم یا مارکتینگ ۴.۰ نام کتاب فیلیپ کاتلر است که نگاهی بسیار عمیق و کاربردی به مقوله ی بازاریابی دارد .
در این دوره آموزشی با زبان فارسی با جدیدترین مفاهیمی که فلیپ کاتلر در زمینه بازاریانی نسل چهارم مطرح کرده است آشنا خواهید شد و فرصت خواهید یافت که پیش از رقبا در این شرایط موفقیت را برای شرکت و کسب و کار خود ایجاد کنید.
مارکتنینگ ۴.۰، حرکتی از بازاریابی سنتی به سمت بازاریابی دیجیتال .
راهنمای محرمانه بازاریابی اینترنتی
ما در بازاریابی اینترنتی ما باید بتوانیم مشتری خودمان را پیدا کنیم. با محتواهای مناسب و ارزشمند، او را به سمت خودمان جذب کنیم. کمکم اعتمادش را جلب کنیم و بعد به او بفروشیم؛
و در آخر طوری عمل کنیم که مشتری ما، تبدیل به مُبلّغ ما شود.
پکیج آموزش بازاریابی و فروش
بازاریابی و فروش پاشنه ی آشیل هر کار و کسبی است.
فرقی نمی کند که در چه کسب وکاری مشغول باشیم، هر محصول و خدماتی که باشد، باید نتیجه تیم و شرکت و سازمان را به دیگران عرضه کنیم .
اما چگونه ؟ چطور می توانیم محصولات و خدمات خودمان را بازاریابی کنیم ؟
چطور می توانیم در میان این همه تبلیغ و آگهی بازاریابی موثر کنیم ؟
چطور می توانیم محصول و خدمات خودمان را به خوبی به فروش برسانیم ؟
در این پکیج به شکلی کاربردی و چند جانبه و مدرن به پاسخ این سوالات پرداخته شده است .
علم فروش
- آیا تا به حال به این فکر کردید که چرا برخی افراد در ارتباطها مؤثرتر از دیگران هستند؟
- چگونه حس اعتماد را در خریداران به وجود بیاوریم؟
- چگونه از یک فروشنده معامله گرا به یک فروشنده تعاملگرا تبدیل شویم؟
- چگونه مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنیم؟
- بازی ذهنی و رفتاری در فروش چیست و به چه دردی میخورد؟
هیچچیز وجود ندارد که علم نتواند پرده از آن بردارد. برخی فروشنده خوبی هستند. برخی شرکتهای خدماتی یا تولیدی فروش بهتری از دیگر شرکتها دارند، اینها اتفاقی نیستند؛ و البته دانش و علم میتواند دلایل این علل و تکنیکهای فروش بهتر را توضیح بدهد. این دورهی آموزشی در مورد علم است. علم فروش و کاربرد آن در کسب و کار شما.
اصول فروش
دوره آموزشی اصول فروش
- چه چیزی باعث اثربخش شدن یک فرد در فروش میشود؟
- چگونه میتوان در مشتریان احساس سود متقابل به وجود آورد؟
- چگونه مشاور مشتریان خود باشیم؟
- چگونه با نگاه کردن به مشتری، نیازهایش را حدس بزنیم؟
- چگونه تفاوت بین ارائه یک محصول و ارائه یک راهکار را متوجه شویم؟
- چگونه مشتریان بالقوه خود را بشناسیم؟
- آیا تابهحال اتفاق افتاده است که به خاطر عدم شناخت درست از مشتری و نیازهایش مشتریتان را از دست داده باشید؟
- چگونه موقعیتهای بهدستآمده در فروش را به موفقیت در فروش تبدیل کنیم؟
- چگونه میتوان بهعنوان مشاور، به مشتری محصولات بیشتری را فروخت؟
این مطلب چه میزان برای شما مفید بود؟
میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد نظرات: 30
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
چرا دیگران حرفم را نمی فهمند؟
گاهی ممکن است حرفی عادی بزنیم و به بدترین شکل ممکن تعبیر شود. بررسی میکنیم که چرا دیگران حرف ما را نمی فهمند؟
مهارت ارتباط با خود
شاید بتوان گفت که مهارت ارتباط با خود، مادر مهارتهای ارتباطی دیگر است و اگر بتوانیم این مهارت را در خودمان تقویت کنیم، بهتر میتوانیم با دیگران هم ارتباطی موثر برقرار کنیم.
لیست انواع مهارتهای ارتباطی
در این نوشته به این میپردازیم که ارتباط یعنی چه و برای برقراری ارتباطاتی خوب و حرفهای، به چه مهارتهایی نیاز داریم؟
بولتژورنال: ابزاری ساده و کاربردی برای مدیریت بهتر همه کارها
راهکارهایی برای داشتن ارتباط بهتر با دیگران
دیگه چی ، سوالی که قفل مغزمان را باز میکند!
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دیدگاهتان را بنویسید